جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
پیشکسوت فوتبال:

نسل فعلی تیم ملی یک قهرمانی آسیا به فوتبال ایران بدهکار است/ برای موفقیت تفکر حرفه‌ای نداریم

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 840936
پیشکسوت فوتبال کشورمان تأکید کرد، نسل فعلی بازیکنان حاضر در تیم ملی یک قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به فوتبال ایران بدهکار است.
نسل فعلی تیم ملی یک قهرمانی آسیا به فوتبال ایران بدهکار است
گروه ورزشی جهان نيوز: داود سیدعباسی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با تسنیم، در واکنش به برخی انتقادها که از حضور تیم ملی در تورنمنت کافا صورت گرفته است، گفت: در سال‌های گذشته هم چنین شرایطی وجود داشته است و تعداد بازی‌های خوبی که با تیم‌های مطرح دنیا انجام دادیم به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد. من معتقدم بازی برابر تیم‌هایی مثل افغانستان یا قرقیزستان از لحاظ شخصیتی به تیم ملی ضربه می‌زند و ما باید در این زمینه بهتر عمل کنیم. 

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه افزود: تیم ملی در این مقطع باید اردو و بازی دوستانه برگزار می‌کرد خصوصاً در شرایطی که کادر فنی عوض شده است، ولی باید از آنهایی ایراد بگیریم که نمی‌توانند بازی‌های دوستانه خوبی برای تیم ملی در نظر بگیرند. با این وضعیت و این نوع حریفان حضور در تورنمنت کافا بیشتر باعث خستگی ذهنی و جسمی بازیکنان می‌شود.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی شانسی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد یا خیر، تصریح کرد: ما در هشت سال گذشته این شانس را داشتیم که در جام جهانی به دور حذفی صعود کنیم یا در جام ملت‌های آسیا قهرمان شویم، ولی متأسفانه در این دو جام فرصت‌های طلایی را از دست دادیم. من معتقدم نسل فعلی تیم ملی حداقل یک قهرمانی در جام ملت‌های آسیا به فوتبال ایران بدهکار است و فکر می‌کنم این تیم بعد از جام‌ ملت‌ها نیاز به یک پوست‌اندازی دارد.

سیدعباسی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های مطرح آسیا با سرعت نور پیشرفت می‌کنند و با این شرایط کار ما خیلی سخت است. از لحاظ بازیکن شرایط خوبی داریم، ولی متأسفانه برای موفقیت در آسیا تفکر حرفه‌ای نداریم.
https://jahannews.com/vdchxvn6-23nkwd.tft2.html
jahannews.com/vdchxvn6-23nkwd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *