دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

حمله با شمشیر به اورژانس ۱۱۵ در لرستان

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب: 840799
سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.
حمله با شمشیر به اورژانس ۱۱۵ در لرستان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، محسن آدینه‌وند از ضرب و شتم پرسنل اورژانس شهرستان خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان ارم خرم‌آباد اعزام شد.

وی تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، در لحظه انتقال مصدوم، یک دستگاه پژو پارس کنار آمبولانس توقف می‌کند و ۵، ۶ نفر با شمشیر که حالت عادی نداشتند از خودرو پیاده شده و متأسفانه در این هنگام با عوامل اورژانس درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند که منجر به جراحت پرسنل و آسیب به آمبولانس می‌شوند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی لرستان ادامه داد: یک نفر از ارازل و اوباش سوار آمبولانس شده و با سرعت بالا در این مسیر با دو دستگاه خودرو کوییک و ساندرو برخورد می‌کند که با اقدام به موقع پلیس رو به رو شده و دو نفر از اوباش دستگیر شدند.

آدینه‌وند با هشدار به کسانی که به واسطه رفتار‌های هنجارشکنانه، منجر به ضرب و شتم پرسنل اورژانس می‌شوند، گفت: هرگونه تعدی به همکاران از مسیر‌های قانونی تا تنبیه و مجازات خاطی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خواهد بود.
https://jahannews.com/vdceo78vojh8efi.b9bj.html
jahannews.com/vdceo78vojh8efi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فقط اعدام در محل