جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی و غربی

جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹
کد مطلب: 840774
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی و غربی خبر داد.
رگبار و رعدوبرق در استان‌های شمالی و غربی
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، امین حسین نقشینه به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه ۲۶ خرداد پرداخت و گفت: امروز و فردا در استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی ارتفاعات استان‌های زنجان، قزوین، البرز، سمنان، گیلان و مازندران افزایش ابر، رگبار رعدوبرق وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه افزود: یکشنبه این وضعیت برای شمال اردبیل و آذربایجان شرقی و ارتفاعات گیلان بارش‌ها و جنوب سیستان و بلوچستان تداوم پیدا می‌کند. دوشنبه روی ارتفاعات آذربایجان شرقی اردبیل خراسان شمالی رگبار رخ می‌دهد. سه شنبه در گیلان مازندران خراسان شمالی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی تشریح کرد: این وضعیت دوشنبه برای سواحل دریای خزر ادامه پیدا می‌کند.

به گفته نقشینه در ۵ روز آینده در شرق کشور، در منطقه زابل، مناطقی از مرکز و غرب، سواحل جنوب کشور به ویژه استان‌های غرب و جنوب وزش باد شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دریای عمان تا روز یکشنبه مواج و متلاطم است و تنگه هرمز و خلیج فارس نیز مواج گزارش می‌شود. امروز دریای خزر نیز همین شرایط را دارد.

 نقشینه اظهار کرد: برای تهران امروز در بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک است که احتمال رعد و برق هم برای امروز عصر و امشب وجود دارد.

 بیشینه دمای امروز تهران به ۳۵درجه و فردا به ۳۷ درجه می‌رسد، کمینه دما هم به ۲۴ درجه خواهد رسید.
https://jahannews.com/vdchqvn6k23nkqd.tft2.html
jahannews.com/vdchqvn6k23nkqd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *