يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

انتخابات، از اولویت‌های مهم استانداران است

دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 840381
وزیر کشور صبح دوشنبه در نشست استانداران سراسر کشور گفت: انتخابات، یکی از اولویت‌های مهم در سال جاری است.
انتخابات، از اولویت‌های مهم استانداران است
به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی که در جلسه مشترک استانداران با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت سخن می‌گفت، بر تحقق راهبرد چهارگانه ر هبر معظم انقلاب درباره انتخابات تاکید کرد.

وزیر کشور در ادامه راهپیمایی عظیم و جهانی اربعین را از دیگر موضوعات مورد توجه و پیش رو خواند و گفت، در این ارتباط برخی استان‌های مرزی در غرب کشور به صورت مستقیم درگیر هستند و سایر استان‌ها نیز لازم است به این استان‌ها یاری دهند.

وحیدی برگزاری راهپیمایی منظم، زمانبندی شده و سازمان یافته اربعینرا از دیگر برنامه‌های مهم وزارت کشور خواند و افزود، اقدامات و برنامه‌های دست اندرکاران اجرایی آن برای اعزام زایران باید از مبداء شروع شود.

وی همچنین بر توجه استانداران به آسیب‌های اجتماعی تاکید و خاطر نشان کرد، در این ارتباط نیز فعال کردن ظرفیت‌های مردمی اهمیت ویژه‌ای دارد. 
 
https://jahannews.com/vdcbwgbw8rhbafp.uiur.html
jahannews.com/vdcbwgbw8rhbafp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *