دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

انتقال ۱۰۱ محکوم افغانستانی به کشورشان

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 840275
معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری اعلام کرد: ۱۰۱ نفر از محکومان افغانستانی محبوس در زندان‌های کشور صبح امروز به کشورشان منتقل شدند.
انتقال ۱۰۱ محکوم افغانستانی به کشورشان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، عسکر جلالیان معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزیر دادگستری اعلام کرد: ۱۰۱ نفر از محکومان افغانستانی محبوس در زندان‌های کشور صبح امروز به کشورشان منتقل شدند.

و: افزود این افراد با تلاش کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری و همکاری قوه قضائیه، وزارت امور خارجه و سازمان زندان‌ها و رایزنی‌های دیپلماتیک و حقوقی بین جمهوری اسلامی ایران و هیأت حاکمه افغانستان از طریق مرز زمینی نیمروز در استان سیستان و بلوچستان برای گذران ادامه دوران محکومیت خود تحویل مقامات افغانستانی شدند.

لازم به ذکر است سال گذشته نیز در چارچوب موافقت‌نامه انتقال محکومان بین جمهوری اسلامی ایران و افغانستان، حدود ۸۰۰ زندانی افغانستانی برای گذران دوران محکومیت خود به مقامات هیأت حاکمه افغانستان تحویل شدند.
 
https://jahannews.com/vdcd5z0jkyt0ox6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5z0jkyt0ox6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *