دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
روایت شلمون از کفترهای عاشق!

شماره ۱۹ نشریه طنز شلمون منتشر شد

شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 840182
ازدواج داریم چه ازدواجی! اونقدر خاص که ازدواج گلزار با اون همه سر و صدا جلوش هیچه. اصلاً شما تا حالا ازدواج حماسی دیده بودین؟! تو این شماره شلمون قراره ببینین.
شماره ۱۹ نشریه طنز شلمون منتشر شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از سراج24، از سمت دیگه تصویر اختصاصی داریم از خودروی شاسی بلند نماینده‌ی جنجالی که برای اولین بار از شلمون منتشر می‌شه. سریع بیاید و ببینید تا جلوی انتشارش رو نگرفتن. 

یکی از آثار هنری معروف رو هم توی این شماره با کمک کارشناسان خبره و حرفه‌ای نشریه بررسی و چندین لایه از مفاهیم عمیق این اثر هنری رو براتون استخراج کردیم تا با یکی از عجیب‌ترین آثار چند دهه اخیر آشنا بشید. 

اگه علاقه‌مندین بیانیه‌ی برنامه‌نویسان chatGPT خطاب به فارسی‌زبان‌ها رو بخونید یا اگه از اون دسته از تهرانیا هستین که تا دری به تخته میخوره و تعطیل می‌شید می‌پرید می‌رید شمال و دوست دارید با اصطلاحات شمالی آشنا بشید؛ شلمون این دفعه رو عمراً از دست ندید. نوزدهمین شلمون، این خردادی مغرور جذاب، از Shalmoon.ir قابل دریافت است. 
 
https://jahannews.com/vdcaawnau49ny61.k5k4.html
jahannews.com/vdcaawnau49ny61.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *