سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

انهدام باند قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب: 837062
با تلاش سربازان گمنام امام زمان( عج)، یکی از باندهای قاچاق سازمان‌یافته کالا در مرزهای جنوب استان، شناسایی و با همراهی دستگاه قضایی برخوردهای قانونی انجام شد.
انهدام باند قاچاق کالا در آذربایجان‌غربی
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به کشف و ضبط بیش از ۵۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی در این محموله بزرگ قاچاق، اظهار‌کرد: ارزش ریالی محموله کشف شده، ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در رشد تولید و مهار تورم، اتخاذ تدابیر همه‌جانبه در راستای مبارزه با قاچاق کالا را ضروری دانست.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تولید داخلی به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی و اساسی و موتور محرکه پیشرفت اقتصادی مطرح است، بیان‌کرد: هر آنچه برای تقویت این اصل تلاش شود به همان میزان روند دستیابی به توفیقات اقتصادی با سرعت و شتاب فزاینده‌تری همراه خواهد شد.

معتمدیان با قدردانی از مجموعه وزارت اطلاعات، و دیگر دستگاه‌های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: کشف و ضبط محموله قاچاق مذکور، در راستای تحقق سیاست های دولت سیزدهم و در حمایت از تولید داخلی و اشتغال انجام گرفته است.
https://jahannews.com/vdcd950jxyt0sz6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd950jxyt0sz6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *