سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

اجرای حکم قصاص قاتل شهید سجاد دالمن

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 836848
معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان از اجرای حکم قصاص قاتل شهید والامقام ستوانیکم سجاد دالمن خبر داد.
اجرای حکم قصاص قاتل شهید سجاد دالمن
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ صالح مطهری رادمی گوید: در مورخه ۹ مرداد سال ۱۴۰۰، شهید سجاد دالمن حین انجام وظیفه با تیراندازی مستقیم سارق مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او  افزود: باتوجه به درخواست اولیای دم بر اجرای حکم قصاص، کارشناسان معاونت حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان با پیگیری‌های مجدانه در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان خوزستان مستقر در شهرستان دزفول قاتل به قصاص نفس محکوم و در شعبه ۷ دیوان عالی کشور رای تایید شد.

معاون حقوقی و امور مجلس و دولت فرماندهی انتظامی استان خوزستان ادامه داد: قاتل شهید والامقام سجاد دالمن پس از اجری تشریفات قانونی استیذان در معاونت قضائی قوه قضائیه صبح امروز (دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) به دار مجازات آویخته شد.

سرهنگ مطهری راد  گفت: اجرای حکم قصاص قاتل این شهید والامقام موجبات خشنودی و تسلی دل خانواده معظم این شهید والامقام و آحاد کارکنان فراجا شد.

شهید سجاد دالمن نهم مرداد سال ۱۴۰۰ در درگیری با سارقان مسلح از ناحیه سر مجروح و پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

 
https://jahannews.com/vdceep8vvjh8xvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceep8vvjh8xvi.b9bj.html
برچسب ها: قصاص حکم قاتل
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *