شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ماجرای شکایت قالیباف از جهانگیری چیست؟

دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 836841
به دنبال انتشار خبری در برخی رسانه‌ها با عنوان «شکایت قالیباف از جهانگیری به خاطر مناظره‌های انتخابات ۹۶» دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی در این باره پرداخت.
ماجرای شکایت قالیباف از جهانگیری چیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، به دنبال انتشار خبری در برخی رسانه‌ها با عنوان «شکایت قالیباف از جهانگیری به خاطر مناظره‌های انتخابات 96» دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی در صفحه شخصی خود در توییتر پرداخت و نوشت: «خبر می‌زنند قالیباف بعد از 5 سال تازه پارسال برای مناظره سال96 از جهانگیری شکایت کرد؛ اما ماجرا چیست؟

دکتر قالیباف همان سال96  بدلیل دروغ‌های آقای جهانگیری از او شکایت کرد اگر قوه قضاییه وقت همان زمان به این شکایت رسیدگی می‌کرد باعث بازدارندگی از دروغ‌گویی در مناظرات می‌شد.

در نهایت اسفند پارسال در دادسرا قرار مجرمیت صادر و سپس پیغام‌ها برای گرفتن رضایت شروع شد که تنها شرط آقای قالیباف پذیرش رسمی اشتباه بود در همین حال که آقایان پیگیر رضایت هستند، تیم رسانه‌ای‌شان شروع به عملیات روانی برای تأثیرگذاری بر رای دادگاه کرده است.»
 
https://jahannews.com/vdchk-n6z23nx6d.tft2.html
jahannews.com/vdchk-n6z23nx6d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *