چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۲
۱

تفنگدار آمریکایی مرد سیاه‌پوست را در متروی نیویورک خفه کرد +فیلم

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 836449
در تصاویر هولناکی که از متروی نیویورک منتشر شده، یک مرد سفیدپوست که گفته می‌شود تفنگدار دریایی آمریکاست، یک مرد جوان سیاه‌پوست را در مقابل چشم سایر مسافران خفه می‌کند.
تفنگدار آمریکایی مرد سیاه‌پوست را خفه کرد +فیلم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، در تصاویر هولناکی که از متروی نیویورک منتشر شده، یک مرد سفیدپوست پس از درگیری با مسافر دیگری که سیاه‌پوست است، او را در مقابل چشم دیگران خفه می‌کند. 

مقامات آمریکایی دلیل مرگ «جردن نیلی» ۳۰ ساله را قتل ناشی از فشردگی گردن (خفگی) اعلام کردند. در این ویدئو نیلی در حالی که مرد دیگری او را روی زمین گرفته و نگه داشته، در حال تقلا دیده می‌شود. 

به گزارش بی‌بی‌سی، پلیس، تفنگدار دریایی ۲۴ ساله آمریکایی را که این مسافر را روی زمین نگه داشته بود، مورد بازجویی قرار داده و آزاد کرده است. طبق این گزارش، اکنون پلیس و دادستان‌ها باید درباره وارد کردن اتهامات به او تصمیم‌گیری کنند. 

«آلوین براگ» سخنگوی دادستان منطقه منتهن گفت: به عنوان بخشی از تحقیقات در حال انجام، گزارش پزشک معالج را مطالعه می‌کنیم، همه ویدئوها و تصاویر موجود را بررسی می‌کنیم و تا جای ممکن شاهدان را شناسایی و با  آن‌ها مصاحبه خواهیم کرد و سوابق پزشکی بیشتری نیز به دست خواهیم آورد. 

این اتفاق هولناک دوشنبه عصر در قطار «اف-لاین» منطقه منهتن نیویورک رخ داد.

چهارشنبه تجمعی اعتراضی در ایستگاه قطار نزدیک جایی که این مرد سیاه‌پوست کشته شد، برگزار شد. جمعیت با دادن شعار، خواستار عدالت شدند. 

در تصاویر منتشر شده، دو مسافر دیگر هم در حال مهار بازوهای قربانی سیاه‌پوست دیده می‌شوند که هر سه بعد او را در حالی که بی‌حرکت روی زمین افتاده، رها می‌کنند. او بعد از حضور پلیس به بیمارستان منتقل شد که در آنجا اعلام شد جان باخته است. 

به ادعای پلیس، این مرد پیش از خفگی، در حال پرتاب کردن زباله و فریاد زدن بر سر مسافران بوده است. به گزارش رسانه‌های آمریکایی او بی‌خانمان بوده است. 

فرماندار نیویورک این ویدئو را عمیقاً ناراحت‌کننده خواند و افزود باعث ترس زیادی در مردم می‌شود. او گفت ایالت نیویورک با مقامات شهر همکاری خواهد کرد تا مشخص شود آیا بی‌خانمانی و عدم دسترسی به خدمات سلامت روان از عوامل دخیل در این حادثه بودند. 
 

 



 
https://jahannews.com/vdcba0bw9rhbfap.uiur.html
jahannews.com/vdcba0bw9rhbfap.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امریکا باید یاد بگیره نژاد پرستی نکنه .مگه چه عیبی داره مردم سفید و سیاه باهم در یک جا زندگی کنند ..