يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۹

نایب رئیس شورای شهر تهران: عده‌ای برای بی‌اعتبار کردن شهردار بلندگوی اینترنشنال شده‌اند

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 836208
سروری با ذکر این سوال که آیا در شورای انقلابی، رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم؟ گفت: آیا عملکرد ما بیانگر این موضوع است؟ وقتی عده‌ای بلندگوی سعودی‌اینترنشنال و بی بی سی می‌شوند و برخی خبرنگاران اصلاح طلب خبرنگاران آنها می‌شوند آیا این موضوع را نشان می‌دهد؟
نایب رئیس شورای شهر تهران: عده‌ای برای بی‌اعتبار کردن شهردار بلندگوی اینترنشنال شده‌اند
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه از دوره ششم شورا ما 2 سال دیگر را پیش‌ رو داریم، گفت: قطعا اعمال و کردار ما باقی خواهد ماند و باید نسبت به آن پاسخ‌گو باشیم.

وی ادامه داد: تفاوت جبهه انقلاب با ضد انقلاب برانداز واداده و اصلاح طلب در 2 موضوع است نخست این‌که جبهه انقلاب ولایت‌پذیر بوده و این موضوع را فصل‌الخطاب می‌داند.

به گفته سروری، 2 شاهد اصلی یعنی مهدی چمران و حبیب کاشانی را در حال حاضر داریم که می‌دانند در شورای دوم در جلسه دیدار با مقام معظم رهبری ایشان تاکید داشتند شورای شهر مدیر انتخاب کرده را با تمام وجود تقویت کند؛ چرا که همچون سربازی است که به میان میدان فرستاده و مجموعه مدیریت شهری باید وی را حمایت کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران  بیان کرد: وقتی مجلس شورای اسلامی به کابینه رای می‌دهد باید تلاش کند از کابینه حمایت کند البته در عین حال نقد می‌کند و در شورا و شهرداری هم شرایط به همین شکل است.

به گفته سروری، در شورای سوم 7 بار انتخابات برگزار شد و 7 نفری که مخالفت کرده بودند پس از انتخاب شهردار از او حمایت کردند. آنها شهر را به آتش نکشیدند که شهردار انتخاب آنها نبوده و در نتیجه تهران به یک قطب سازندگی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه آیا اگر شهردار انتخاب آنها نبود، هر جلسه به دنبال یک موضوع و علم کردن یک مساله نبودند، گفت: اگر چنین عمل نمی‌کردند آقای قالیباف می‌توانست شهر را اداره کند؟

عضو شورای شهر تهران گفت: انقلابی بودن و جهادی بودن از دیگر ویژگی‌های جبهه انقلاب است. اینکه بخواهیم روی زخم بنشینیم و هر روز شهر را به حاشیه ببریم درست نیست.

وی با ذکر این سوال که آیا در شورای انقلابی، رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانیم؟ گفت: آیا عملکرد ما بیانگر این موضوع است؟ وقتی عده‌ای بلندگوی سعودی‌اینترنشنال و بی بی سی می‌شوند و برخی خبرنگاران اصلاح طلب خبرنگاران آنها می‌شوند آیا این موضوع را نشان می‌دهد؟

سروری خاطرنشان کرد: این‌که می‌گویند نگذارید پشت پرده‌ها را اعلام کنیم بزرگترین گناه کبیره است و این نگفتن از هزار گناه بدتر است چرا که هزار موضوع را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: امروز نماینده هستید و مردم به ما رأی داده‌اند که شورا بیاید و بالندگی ایجاد کند و شاهد ایجاد شهری بزرگ باشیم.

به اعتقاد عضو شورای شهر تهران، در بازی شطرنج یک معادله وجود دارد که همه از بین می‌روند و این شاه است که می‌ماند. وقتی شهردار را بی‌اعتبار، بی‌خاصیت و بی‌حیثیت کنیم کمک به جبهه انقلاب نیست. ما چند چهره همچون شهردار تهران و آقای قالیباف داریم؟ باید از شهردار انتخابی خود حمایت کنیم.
https://jahannews.com/vdce7p8vvjh8xwi.b9bj.html
jahannews.com/vdce7p8vvjh8xwi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پرویز سروری ظاهرا فراموش کردید که دیگر با سعودی ها دوست شده اید
Iran, Islamic Republic of
تعامل با کشورهای کشورهای همسایه به نفع ایران و محور مقاومت است.
Iran, Islamic Republic of
حمایت به چه قیمتی؟.
Netherlands
اگر با نیت رئیس جمهور شدن نبست ، فعالیتهای تزئینی را حذف و مهاجرت از تهران را تشویق و تسهیل کنید.
Iran, Islamic Republic of
جناب شما لطفا این کلمات شهردارتان را معنی فرمایید«شهر انسان محور، هویت های فناوری، اقتصادی و اجتماعی، نگاه توامان به روح و جسم شهر ، نگاه زیست بوم وار و.....»
Iran, Islamic Republic of
شما بیشتر مطالعه کن تا معنای این کلمات را متوجه بشوی !
Iran, Islamic Republic of
شما که اهل مطططططططططالعه ای کمک می کردی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که میتونه شهردار رو بی اعتبار کنه ،عملکردش می باشد اگر خوب باشد و مردم راضی ،بی خیال ناراضی .والسلام
ابزاهیم
Iran, Islamic Republic of
شبکه اینترنشنال یک شبکه ضد انقلاب است