شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۴

بیمه از تصادف شما دیگر حمایت نمی‌کند!

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب: 836005
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: تخلفات حادثه ساز زمینه ساز بروز خیلی از تصادفات می‌باشد.
بیمه از تصادف شما دیگر حمایت نمی‌کند!
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ احسان مومنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در اولین حادثه ناشی از تخلف حادثه ساز، توسط بیمه از راننده مقصر دو نیم درصد از خسارات بدنی و مالی پرداخت شده باز دریافت می‌گردد و در دومین حادثه از ناشی از تخلفات حادثه ساز از سوی راننده مقصر، ۵ درصد و در صورت تکرار و در سومین حادثه ناشی از تخلف حادثه ساز، ۱۰ درصد از خسارت‌های پرداخت شده توسط بیمه از راننده مقصر باز دریافت می‌گردد. 

سرهنگ مومنی افزود:تخلفات حادثه ساز زمینه ساز بروز خیلی از تصادفات می‌باشد و پلیس برای آن هم جریمه و هم نمرات منفی و حتی برای این تخلف، توقیف خودرو در نظر گرفته است.

وی گفت: شرکت‌های بیمه با راننده‌ای که تخلفات حادثه ساز انجام می‌دهند به این طریقه‌ای که ذکر شد برخورد می‌کند تا زمینه‌ای باشد جهت کاهش تخلفات حادثه ساز و در کاهش حوادث رانندگی تاثیر خواهد گذاشت.

وی افزود: تخلفات حادثه ساز شامل: سرعت غیر مجاز، عبور از محل ممنوع، حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها، عبور از چراغ قرمز، عبور وسایل نقلیه از پیاده رو‌ها، عدم رعایت حق تقدم و دور زدن در محل ممنوعت می‌گردد.
https://jahannews.com/vdcjymeoiuqetyz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjymeoiuqetyz.fsfu.html
برچسب ها: بیمه تصادف ترافیک
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پول خوب می گیرند ولی پرداختی ندارند .
Iran, Islamic Republic of
بیمه ها فقط خوب پول می گیرند
Iran, Islamic Republic of
چون هم قانونی که در کشور ما بابت بیمه های مختلف وضع شده ناقص و ضعیفه و هم مثل اکثر حوزه های خدماتی دیگر نظارت درستی روی کار بیمه ها نیست.
!!
Iran, Islamic Republic of
جهان ! درست تیتر بزن !!!!