شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

کاپیتان انگلیس، سر لیست خرید تابستانی شیاطین سرخ

يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 835982
سرمربی منچستریونایتد برای پست شماره ۹ تیمش به‌دنبال جذب کاپیتان تیم ملی انگلیس است.
سر لیست خرید تابستانی شیاطین سرخ
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، اریک تن‌هاگ سرمربی منچستریونایتد به صورت شفاف به سران این باشگاه اعلام کرده برای فصل آینده یک مهاجم شماره ۹ با کیفیت می‌خواهد.

روزنامه دیلی میل نوشته هری کین کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس هدف اول منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای پست مهاجم نوک است.

در بازی پنجشنبه شب تاتنهام مقابل منچستریونایتد در لندن نیز هواداران شیاطین سرخ که به ورزشگاه تاتنهام آمده بودند، به کین خوش‌آمد گفتند و شعار می‌دادند: هری کین، ما تو را در تابستان می‌بینیم.

تن‌هاگ معتقد است نبود یک مهاجم شماره ۹ با کیفیت در تیمش باعث شده دست شاگردانش از رسیدن به جام قهرمانی لیگ جزیره کوتاه بماند و به همین دلیل، اصرار دارد تا یک گلزن باکیفیت را در تابستان جذب کند.

این در حالی است که مارکوس رشفورد که در این فصل بیشتر در کناره‌های زمین از او بازی گرفته شده، ۱۹ بار برای منچستریونایتد گلزنی کرده و بهترین بازیکن قرمزهای اولدترافورد لقب گرفته است.

هری کین، بهترین گلزن تاریخ باشگاه تاتنهام که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده است، در آستانه یک تصمیم بزرگ قرار دارد و در حالی که تیم شمال لندن شانس کمی برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا دارد، احتمال جدایی او از تاتنهام بیشتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد.
https://jahannews.com/vdcc4pq4i2bq1o8.ala2.html
jahannews.com/vdcc4pq4i2bq1o8.ala2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *