جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۰

کلاهبرداری از شهروندان با ترفند کالای ارزان قیمت

پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 835681
یعقوبی گفت: به شهروندان توصیه می‌کنیم به افراد ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنند و از واریز وجه برای آنان قبل از دریافت کالا خودداری کنند.
کلاهبرداری با ترفند کالای ارزان قیمت
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی‌رضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار داشت: در بررسی یک فقره پرونده واصله به پلیس فتا با موضوع کلاهبرداری مشخص شد که یک شهروند ایلامی به خاطر بی‌توجهی به نکات خرید اینترنتی امن متحمل ضرر مالی شده و خواستار احقاق حق خود شد.
 
وی افزود: شاکی بیان داشت قصد خرید اینترنتی گوشی موبایل را داشتم، از طریق جستجو در فضای مجازی یک پیج اینستاگرام را مشاهده کردم و در ادامه با ادمین پیج ارتباط گرفتم که ادعا می‌کرد وارد کننده مستقیم گوشی بوده و قیمت اجناس وی بسیار پایین‌تر از نرخ بازار می‌باشددر ادامه متهم با جلب اعتماد شاکی مبلغ ۷۰ میلیون تومان از وی کلاهبرداری و کالای مورد نظر را ارسال نمی‌کند.
 
وی اظهار کرد: با اقدامات فنی و به موقع کارشناسان پلیس فتا، متهم شناسایی و وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته عودت داده شد.
 
وی به کاربران توصیه کرد خیلی زود به افراد ناشناس در شبکه‌های اجتماعی اعتماد نکنید و از واریز وجه برای آنان قبل از دریافت کالا خودداری کنید.
https://jahannews.com/vdcivwavzt1apq2.cbct.html
jahannews.com/vdcivwavzt1apq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *