دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

مسی پادشاه فینال؛ رونالدو حرفی برای گفتن نداشت +عکس

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 835528
آمار ابرستاره آرژانتینی در فینال های مختلف رقیب سنتی اش را محو کرد.
رونالدو حرفی برای گفتن نداشت +عکس
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، رقابت لیونل مسی با رونالدو در مستطیل سبز آخرین نفس های خود را می کشد و این دو ابرستاره باید دیگر جای خود را به ستارگانی جوان مثل ارلینگ هالند و کیلیان امباپه بدهند.

همیشه رقابت مسی با رونالدو برای مخاطبان فوتبالی جذابیت داشته است. سایت «اولیه الریاضیه» در یک مقایسه جدید به آمار این دو بازیکن در فینال هایی که حضور داشتند پرداختند.

طبق آمار لیونل مسی با 34 گل زده در فینال های مختلف پادشاه فینال لقب گرفت. نیمار برزیلی با 21 گل بالاتر از رونالدو در رده دوم ایستاد و ابرستاره پرتغالی با 20 گل در این آمار حرفی برای گفتن مقابل مسی ندارد.


رونالدو این روزها در لیگ عربستان شرایط خوبی را با النصر سپری نمی‌کند و هر روز یک ناکامی جدید برای تیمش رقم می خورد. مسی هم روز گذشته بارسلونا را ترک کرد و همچنان در حال مذاکره برای جدایی از پاریس و انتخاب تیم جدیدش است. بارسلونا و الهلال عربستان گزینه های روی میز مسی هستند.
https://jahannews.com/vdcirwavvt1apw2.cbct.html
jahannews.com/vdcirwavvt1apw2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *