يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

طراح اصلی اقدامات فعلی محور مقاومت

دوشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 835267
نام سردار اسماعیل قاآنی، همانند سردار قاسم سلیمانی، در منطقه در حال وزن گرفتن است.
طراح اصلی اقدامات فعلی محور مقاومت
صهیونیست‌ها طراح اصلی اقدامات فعلی محور مقاومت علیه خود را سردار سلیمانی می‌دانند که به رغم شهادت، راهبرد‌های ایشان کماکان ادامه دارد.

یونی بن مناحم، کارشناس برجسته رژیم صهیونیستی در خصوص دکترین محور مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: کسی که استراتژی حلقه محاصره آتش در اطراف مرز‌های اسرائیل و پروژه تسلیح نیرو‌های طرفدار ایران در سوریه، عراق، لبنان، یمن و نوار غزه با راکت، موشک‌های نقطه‌زن و پهپاد‌هایی را که در آینده علیه اسرائیل استفاده خواهد شد ایجاد کرد، سردار قاسم سلیمانی است. او بود که طرح‌ها و سازمان‌های نظامی علیه اسرائیل در نقاط مختلف خاورمیانه ایجاد کرد، او شبکه‌ای از مبارزان شیعه و سنی وفادار به ایران (بخوانید جبهه مقاومت و دنیای اسلام) از افغانستان تا سوریه و یمن را ایجاد کرد. راهبرد «اتحاد همه جبهه‌ها» که از سوی سازمان‌های حماس و جهاد اسلامی اعلام شد، دکترین رزمی است که قاسم سلیمانی طراحی کرده است و یک دکترین نظامی فلسطینی نیست. سال ۲۰۲۳ سالی خواهد بود که در آن تلاش برای تحقق طرح‌های قاسم سلیمانی از سوی ایران تشدید می‌شود و مبارزه با اسرائیل و فعالیت علیه حضور نظامی امریکا در عراق و سوریه نیز تشدید خواهد شد.

اسماعیل قاآنی، در حال شروع به اجرای استراتژی فرمانده سابق خود، سردار قاسم سلیمانی در خصوص مبارزه با اسرائیل است.

بررسی اخبار و گزارش رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد که تحلیل‌ها و نگاه‌ها نسبت به سردار قاآنی در چند ماه اخیر، نسبت به اوایل دوران فرماندهی ایشان در حال تغییر بوده و اکنون به صورت جدی‌تری به اقدامات و تحرکات فرمانده نیروی قدس توجه می‌شود و به نوعی می‌توان گفت نام سردار اسماعیل قاآنی، همانند سردار قاسم سلیمانی، در منطقه در حال وزن گرفتن است. پیشتر، برخی از تحلیلگران صهیونیست به این مسئله اشاره کرده بودند که طولی نخواهد کشید که اسماعیل قاآنی مانند قاسم سلیمانی شود.
https://jahannews.com/vdciqwavyt1apr2.cbct.html
jahannews.com/vdciqwavyt1apr2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *