يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

چالوس به سمت تهران یک‌طرفه شد

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 835210
درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.
چالوس به سمت تهران یک‌طرفه شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، رییس پلیس راه البرز گفت: باتوجه به حجم بالای سفر طی چند روز گذشته و باربرگشت مسافران، تردد وسیله نقلیه از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران دقایقی پیش ممنوع شد.

سرهنگ «پیمان کرمی» اظهار کرد: اکنون تردد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه شده است.

وی اضافه کرد: این محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کرمی افزود: درزمان اجرای محدودیت به هیچ وجه اجازه ورود به جاده چلوس داده نمی‌شود و مسافران اصرار به ادامه سفر نداشته باشند و درصورت ضرورت می‌توانند از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.
https://jahannews.com/vdcgqn97zak9wx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgqn97zak9wx4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *