دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

سرلشکر سلامی: ایران لنگرگاه امنیت منطقه است

سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب: 834856
هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشور‌های منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام رژه امروز برای همسایگان این بود که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آن‌ها را در صحنه‌های سخت تنها نمی‌گذاریم.
سرلشکر سلامی: ایران لنگرگاه امنیت منطقه است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (سه‌شنبه ۲۹ فروردین‌ماه) در حاشیه برگزاری مراسم رژه روز ارتش که در حرم امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشور‌های منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام این رژه امروز در واقع برای همسایگان این بود که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آن‌ها را در صحنه‌های سخت تنها نمی‌گذاریم.

وی ادامه داد: ایران همیشه با کشور‌های همسایه در صلح و آرامش بوده و اساسش بر صلح و آسایش و امنیت است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به موقعیت ممتاز ایران در منطقه و قدرت دفاعی کم‌نظیر در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: به خاطر این موقعیت است که جمهوری اسلامی ایران به هر شکل لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه است و تلاش می‌کند قدرت دفاعی خود را برای آرامش و صلح در منطقه به کار بگیرد.
https://jahannews.com/vdcbsabw0rhbfwp.uiur.html
jahannews.com/vdcbsabw0rhbfwp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *