دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

فرماندهی که نمی‌خواست امام جماعت باشد

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب: 834525
همه برای انجام فریضه نماز جماعت در ستاد نیروی زمینی آماده شده بودند. آیت الله تهرانی خطاب به شهید گفت: «بفرمایید جلو.» شهید صیاد در جواب گفتند: «من واجد شرایط نیستم.» آیت الله تهرانی فرمودند: «من در برابر خدا اقرار می‌کنم که شما عادل‌تر از من هستید.»
فرماندهی که نمی‌خواست امام جماعت باشد
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن کلانترمهرجردی از همرزمان شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در خاطره‌ای روایت می‌کند: پس از عملیات والفجر مقدماتی آیت‌الله تهرانی به اتفاق شهید سپهبد علی صیاد شیرازی از قرارگاه عملیاتی جنوب به ستاد نیروی زمینی در تهران بازگشتند. آن روز‌ها آیت‌الله تهرانی رئیس دادگاه روحانیت و عضو شورای سیاستگذاری مدرسه فیضیه قم و سرپرست امور امتحانات حوزه علمیه قم بودند.

همه برای انجام فریضه نماز جماعت در ستاد نیروی زمینی آماده شده بودند. آیت‌الله تهرانی خطاب به شهید گفت: «بفرمایید جلو.» شهید صیاد در جواب گفتند: «من واجد شرایط نیستم.» آیت‌الله تهرانی فرمودند: «من در برابر خدا اقرار می‌کنم که شما عادل‌تر از من هستید.» شهید صیاد این بار فرمودند: «من روحانی نیستم شما بفرمایید.»

در این لحظه آیت‌الله تهرانی عمامه خود را از سر برداشتند و آن را روی سر شهید صیاد گذاشتند و فرمودند: «بفرمایید جلو.»
https://jahannews.com/vdcewe8vnjh8xni.b9bj.html
jahannews.com/vdcewe8vnjh8xni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *