دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

گران‌ترین ساندویچ؛ نون و پنیر ۱۱ میلیونی

شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 834468
ساندویچ پنیر گریل ‌شده با روکشی از طلای خوردنی تهیه شده که با قیمت ۲۱۴ دلار، نام گران‌ترین ساندویچ دنیا را به خود اختصاص داده است.
گران‌ترین ساندویچ؛ نون و پنیر ۱۱ میلیونی
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، گران‌ترین ساندویچ دنیا با روکش طلا و قیمت 214 دلاری مورد توجه قرار گرفته است. به ‌تازگی در رستورانی، ساندویچ پنیر گریل ‌شده با روکشی از طلای خوردنی تهیه شده که با قیمت ۲۱۴دلار، نام گران‌ترین ساندویچ دنیا را به خود اختصاص داده و نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. 

برای دریافت این پنیر گران‌قیمت باید ۴۸ ساعت قبل آن را سفارش داد. این پنیر از نوع پنیر «پودولین» ایتالیایی است که هر تکه ۲۵۰ گرمی آن، حدود ۵۰ دلار می‌ارزد.

گرانی این پنیر به دلیل این است که فقط ۲۵هزار گاو در دنیا وجود دارد که با شیر آن می‌توان پنیر پودولین تولید کرد. درضمن این نژاد از گاوها، فقط سالی دو ماه شیر می‌دهند.

* بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcaiynaa49ney1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaiynaa49ney1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا اين پنير چه خاصيتي داره ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط ساندویچی خ آزادی که ف. ه مشتری پرو‌پا قرصشه
United States
گاو شیرده عربستان همیشه آماده است برای خرید چنین ساندویچ هایی!!!.