يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

پلمب سه کافه رستوران در قشم

پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 834293
سه کافه رستوران جزیره قشم در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و اصناف در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر به علت رعایت نکردن شئونات این ماه پر فضیلت در روستای طبل این جزیره پلمب شدند.
پلمب سه کافه رستوران در قشم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، این سه واحد صنفی خدمات پذیرایی در روستای طبل جزیره قشم به دلیل رفتارهای خلاف عرف متصدیان و مشتریان آنها و در چارچوب حفظ ارزش ها، صیانت از حریم خانواده و تقویت سلامت روانی جامعه محلی و تامین آرامش جزیره نشینان نگین خلیج فارس با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده است.

براساس این گزارش، رصد و نظارت پلیس و دستگاه قضایی شهرستان قشم از بازار و واحدهای صنفی این جزیره از روزهای پایانی سال گذشته تا پایان ماه مبارک رمضان به صورت روزانه ادامه دارد و دستوراتی در حوزه صیانت از حقوق عامه، امنیت عمومی و همچنین برخورد با جرائم مشهود به دستگاه‌ های خدمات رسان و ضابطین داده شده است.

این صنوف متخلف به رغم تذکرات قبلی به توصیه های پلیس اماکن این شهرستان مرزی توجه نکرده و باعث نارضایتی قشموندان در این روستا شده بودند.
 
https://jahannews.com/vdcgyt97wak9wx4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyt97wak9wx4.rpra.html
برچسب ها: پلمب رستوران قشم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *