شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
ژنرال صهیونیست:

وحدت شیعه و سنی با هدف از بین رفتن اسرائیل شکل گرفته است

سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 834146
یک ژنرال برجسته صهیونیست ضمن اعتراف به ضعف رژیم صهیونیستی کابینه نتانیاهو را عامل اصلی شکل گیری چنین وضعیتی اعلام کرد.
وحدت شیعه‌ و‌ سنی برای نابودی اسرائیل ایجاد شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ژنرال عاموس گلعاد که جزو ژنرال‌های تندرو رژیم صهیونیستی دسته بندی می‌شود، در گفتگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی (ریشت بت) اعلام کرد: امروز ما شاهد شکل گیری وحدت بین اهل تسنن و شیعیان در راستای تحقق هدف از بین بردن اسرائیل هستیم.

به گفته این ژنرال صهیونیست، اهل تسنن حماس و شیعیان حزب الله در چارچوب نگاه دینی و ناسیونالیستی برای از بین بردن اسرائیل با یکدیگر متحد شده‌اند.

او با اشاره به نشست رهبران مقاومت در بیروت آنرا بیانگر حمایت حزب الله از اقدامات (مبارزات) حماس از جمله شلیک موشک به سوی الجلیل توصیف کرد.

گلعاد در بخش دیگری از گفتگوی خود با رادیو رژیم صهیونیست گفت: ضعف و شکنندگی که ما در اسرائیل آن را زندگی می‌کنیم، ضعف دیوانه وار و شکاف داخلی در کنار تلاش‌های صورت گرفته برای کودتا علیه ساختار قانون فعلی (تغییرات قضائی) و تمرد بخش‌های وسیعی از مردم در قبال این کودتا بعلاوه تشنج حاصل در روابط با آمریکا که با ماه رمضان همزمان شده است، همگی دست به دست هم دادند تا حملات علیه ما گسترده‌تر شود.

او حملات انجام گرفته از لبنان را با این حجم و به این روش بی سابقه توصیف و اذعان کرد، به دلیل شکاف داخلی موجود، اسرائیل قادر به پاسخ شدید به آن نشد.

گلعاد همچنین اعتراف کرد، کابینه حاکم بر اسرائیل کابینه مشروعی نبوده و توانمندی ورود به جنگ وسیع و همه جانبه را ندارد، از اینرو تمرکز بر روی حماس به عنوان متهم اصلی این اقدامات به جای حزب الله می‌تواند تصمیم صحیحی محسوب شود.
https://jahannews.com/vdcdoo0j9yt0sf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdoo0j9yt0sf6.2a2y.html
برچسب ها: وحدت شیعه سنی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *