يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

۲ عامل اوج‌گیری کرونا

دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 834099
بر اساس آنچه که ما در مطب‌ها و مراکز درمانی شاهد هستیم، میزان ابتلا به کرونا افزایش پیدا کرده و این امر به ۲ عامل بستگی دارد که از جمله آن‌ها شدت سرایت پذیری ویروس و میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مداوم دست‌ها توسط مردم است.
۲ عامل اوج‌گیری کرونا
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا ابطحی در گفت‌وگو با میزان در خصوص افزایش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا در هفته‌های اخیر گفت: بر اساس آنچه که ما در مطب‌ها و مراکز درمانی شاهد هستیم، میزان ابتلا به کرونا افزایش پیدا کرده  و  این امر به ۲ عامل بستگی دارد که از جمله آن‌ها شدت سرایت پذیری ویروس و میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری فیزیکی، استفاده از ماسک و شست‌وشوی مداوم دست‌ها توسط مردم است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران ضمن تاکید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه در رابطه با افراد مسن و پرهیز از دست دادن و روبوسی کردن با یکدیگر ادامه داد: پس از سویه امیکرون قدرت کشندگی سوش‌ها کاهش و میزان سرایت پذیری آن‌ها افزایش پیدا کرده است و همچنین به سبب کاهش موارد فوت و ابتلا نسبت به گذشته اصول مراقبت‌های فردی در رابطه با کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه کاهش پیدا کرده است و از این رو توصیه می‌شود برای پیشگیری از افزایش میزان ابتلا در هفته‌های آینده رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی جدی گرفته شود.

این متخصص بیماری‌های عفونی به تزریق نوبت یادآور توسط گروه‌های پرخطر توصیه کرد و افزود: گروه‌های پر خطر شامل افراد مسن و اشخاصی که دچار بیماری‌های زمینه‌ای از جمله بیماری‌های قلبی و عروقی، نقص ایمنی، سرطان و .. هستند، می‌شود.
https://jahannews.com/vdcaoynao49new1.k5k4.html
jahannews.com/vdcaoynao49new1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حجاب رعایت شود کرونا کمتر می شود!!!