دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

کاسبی متخلفان در بازار عید کساد می‌شود

چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 831413
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند.
کاسبی متخلفان در بازار عید کساد می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، احمد اصانلو؛ رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست هماهنگی رؤسای شعب استان تهران، به ضرورت برخورد حداکثری با متخلفان در گشت‌های مشترک نوروز و ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد:

با توجه به اهمیت ویژه استان تهران، تعداد 100 رئیس شعبه در این ایام فعال هستند که تعدادی از آنها برای خدمت به مردم از استان‌های دیگر مأمور شدند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مصوبه سران قوا را برای احقاق حقوق مردم در ایام نوروز بسیار اثرگذار عنوان کرد و افزود: گشت‌های مشترک نوروز و ماه رمضان بر اساس نیاز بازار و مردم تشکیل شده و رؤسای شعب نباید نسبت به کسانی که به مردم رحم نمی‌کنند، دلسوزی نشان دهند.

معاون وزیر دادگستری همچنین بر ضرورت برخورد قاطع با متخلفان از طریق نصب پارچه و پلمب محل تخلف تأکید کرد و گفت: سیاست دولت از حضور میدانی تعزیرات در بازار، کاهش تخلفات است و بهترین عامل بازدارنده از تخلف این است که سودجویان ببینند که در صورت تخلف، بازار شب عید را از دست می‌دهند و واحد صنفی‌شان بسته می‌شود.
 
https://jahannews.com/vdchzzn6x23nxkd.tft2.html
jahannews.com/vdchzzn6x23nxkd.tft2.html
برچسب ها: عیدی کاسبی کساد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *