يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

دو سلاح علیه ملت ایران

هرمز راسخی
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب: 831165
اصولا موفقیت یک ملت را می توان در امیدوار بودن به آینده و داشتن چشم اندازی روشن از این موضوع دانست.
جهان نيوز - هرمز راسخی: شاید بسیاری از خود بپرسند که علیرغم اینکه قدرت های خارجی و عوامل داخلی فتنه گران به استحکام و استواری پایه های نظام جمهوری اسلامی و مردمسالاری آن پی برده اند چرا باز هم به روش های تخریبی خود ادامه داده و تلاش می کنند تا در جامعه تنش های مختلف را دامن بزنند .

در پاسخ به این سئوال فقط یک جمله می تواند گویای این امر باشد دشمنان تمام هدفشان برای استحاله و براندازی جمهوری اسلامی را در ایجاد روحیه یاس و نا امیدی از طرق  مختلف می دانند. که در این نوشتار مختصرا به آن اشاره می کنیم.

اصولا موفقیت یک ملت را می توان در امیدوار بودن به آینده و داشتن چشم اندازی روشن از این موضوع دانست اگر رهبر معظم انقلاب نیز اشاره دارند که قصد دشمنان از این تنش های میدانی، به حاشیه بردن  پیشرفت های کشور و ناامید کردن مردم از روند رشد و شکوفایی کشور است ناظر بر همین ادعاست. تحرکاتی همانند:

* حمله کردن به نمادهای هویت ملی – اسلامی کشور مانند : پرچم ، سرود ملی و....این کار باعث می شود تا افراد جامعه در یک الیناسیون یا از خود باختگی فرهنگی نتوانند در برابر فرهنگ های مهاجم بیگانه  مقاومتی از خود نشان داده و پاسدار هویت و تمدن خود باشند.

* القای یاس و ناامیدی از طریق فضای رسانه ای ومجازی مبنی بر اینکه نظام سیاسی و سیستم اقتصادی – اجتماعی کشور یله و رها در اقیانوس پر تاطم فرهنگی، سیاسی و نظامی توانایی مقابله نداشته و باید به سمت یکی از قدرتهای غربی چرخش کرده و نمادهای فرهنگی خود را قربانی این نزدیکی نماید.

* به هم ریختن هماهنگ روحیه امیدواری و شادابی از طریق فشارهای بیرونی  با همراهی مدیران و سلبریتی های غرب گرا در کشور به منظور القای احساس بی نظمی، ولنگاری های فکری و فرهنگی در تجمعات و شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور مانند:

- تجمعات ورزشی ، جام جهانی و... که خصوصا در قضیه آخر دیدیم که انواع تحرکات را برای حذف و تضعیف تیم ملی بکار بردند.

- اقدامات هماهنگ در بروز تنش های اقتصادی همانند: بورس ،دلار، مسکن، خودرو و افزایش نامعقول قیمت ها و فشارهای معیشتی در جهت کوچک کردن معیشت و رفاه مردم و ایجاد تفرقه و گسل های سیاسی، مهبی - قومی که در مدت زمان کوتاهی تمام امید و شادمانی را از مردم سلب  و آنان را در مقابل همدیگر قرار می دهد.

 و همین امر است که مردم و نسل نا امید قطعا نخواهد توانست در مقابل تحرکات خارجی مقاومت نمایند.

- و بالاخره در آخرین حرکت های سریالی تنش آفرین، خانواده را که اصلی ترین پایه و عامل استواری جامعه انقلابی ایران است را هدف گرفته و دختران این مرز و بوم را دچار مسمومیت می سازند.و جالتر اینکه خودشان هم فریاد واسفا سر میدهند.

در مجموع می توان اینجنین نتیجه گرفت که اگر دشمنان خدای ناکرده بتوانند امید به آینده و شادمانی را از ملت ایران بگیرند دیگر برای فتح ام القرای اسلامی نیازی به پشتیبانی و حمله نظامی نخواهند داشت و خود مردم در گذر زمان تسلیم غرب خواهند شد با کمترین تلفات و بیشترین منفعت برای طرف غربی.
https://jahannews.com/vdcb08bwsrhbf8p.uiur.html
jahannews.com/vdcb08bwsrhbf8p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *