پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۷

فاطمه معتمد آریا کارت بازرگانی دارد؟!

يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 830252
مجیدرضا حریری با بیان اینکه بیش از ۷۰ هنرمند اعم از بازیگر و خواننده از اتاق بازرگانی تهران کارت بازرگانی گرفتند، گفت: این افراد با جواز هنری از مرکز رودکی عضو اتاق شده‌اند.
فاطمه معتمد آریا کارت بازرگانی دارد؟!
به گزارش جهان نيوز، مجیدرضا حریری عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین در گفتگو با نود اقتصادی با بیان اینکه بیش از ۷۰ هنرمند اعم از بازیگر و خواننده از اتاق بازرگانی تهران کارت بازرگانی گرفتند، گفت: این افراد با جواز هنری از مرکز رودکی عضو اتاق شده‌اند.

وی اسامی فاطمه معتمد آریا، حمیدرضا آذرنگ، نسیم ادبی و محمد معتمدی را در بین هنرمندان و سلبریتی‌هایی نام برد که برایشان کارت اتاق بازرگانی تهران صادر شده است. طبق گفته این عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین، آدرس کسب و کار این افراد، ساختمان اتاق بازرگانی تهران قید شده است!

مورد دیگر اینکه «سوپراستار»ی حتی مدرک «دیپلم» هم ندارد ولی با مدرک معادل هنری وزارت ارشاد عضو این اتاق شده است. و جالب‌تر اینکه پرداخت عضویت ۶۰ هنرمند با کارت بانکی مشترکی انجام شده است! به گفته حریری: «این‌ها فعال اقتصادی‌اند یا سیاهی‌لشگرِ رای»؟!

بجز «محمد معتمدی»، اسامی آشنای دیگری هم از حوزه موسیقی در بین لیست افرادی که کارت بازرگانی دریافت کرده‌اند، دیده می‌شود. بهزاد عبدی، هنگامه اخوان، علی اکبر قربانی، بردیا کیارس و... از جمله این افراد هستند.

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران به ۷۰ نفر با عنوان هنرمند که آدرس محل کار همه آنها ساختمان اتاق بازرگانی تهران است، کارت بازرگانی صادر کرده است.
https://jahannews.com/vdchmvn6i23nxid.tft2.html
jahannews.com/vdchmvn6i23nxid.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این جماعت یک معامله نانوشت با نظام دارند. میگن ما مدام به ج.ا بد و بیراه و فحش میدیم از اون طرف از مواهب مادیش بهره مند می شویم
Iran, Islamic Republic of
اتاق بازرگانی مربوط به بخش خصوصیه . یه سازمان غير دولتيه که بازرگانان و صاحبان صنایع عمده از طریق آن برای هماهنگی فعالیت‌های خود و چانه‌زنی با نهادهای حکومتی برای تأمین منافع‌شان تلاش می‌کنند.
Iran, Islamic Republic of
هنر و هنرمند چه ربطی به کارت بازرگانی داره؟.... اطلاع رسانی کنید .
Iran, Islamic Republic of
چطور نظام و جمهوری اسلامی بده ولی کارت بازرگانیش خوبه .
d.d
Iran, Islamic Republic of
کارت بازرگانی مخصوص مرز نشینان است،کسانی که اجناس از طریق مرز وارد میکنن که بتوانن معیشت زندگی خود را با هزار گرفتاری بچرخانن مانند کولبرها یا امثال انها، نه سیلبریتیهای که دستمزد نجومی میگیرن،، واقعا جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
این فاطمه معتمد آریا همونی که کشف حجاب کرده بود هنوز فیلمش در گوگل موجود وخودش را مادر کشته های اغتشاش گران میدونست.
Iran, Islamic Republic of
همین افراد هستند که قدرت واقتصادوفرهنگ جامعه رو با سپردن به دست این سلبریتی ها به خرابی کشوندن