کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیمه تکمیلی چیست؟ راهنمای پوشش‌ها و شرایط بیمه تکمیلی

7 اسفند 1401 ساعت 9:00


احتمالا اسم بیمه تکمیلی به گوش‌تان خورده است. بیمه تکمیلی یکی از انواع بیمه‌های درمان است که هزینه‌های درمان را تا حد زیادی تحت پوشش قرار می‌دهد. این بیمه با توجه به میزان پوشش‌های شرایط متفاوتی دارد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد بیمه تکمیلی و شرایط آن اطلاعاتی را به شما بدهیم. با ما همراه باشید.
 

اهمیت تهیه بیمه تکمیلی چیست؟

همان‌طور که می‌دانید بیمه تکمیلی یکی از انواع بیمه‌های درمانی است که سقف پوشش‌های آن بسیار بیشتر است و بخش قابل توجهی از هزینه‌های درمانی را تحت پوشش قرار می‌دهد. برای تهیه این بیمه باید ابتدا تحت پوشش یک بیمه پایه قرار بگیرید و سپس با توجه به میزان پوشش‌هایی که می‌خواهید و شرایطتان یک بیمه تکمیلی را انتخاب کنید.

بیمه تکمیلی به شما کمک می‌کند در زمان بیماری و بعد از آن نگران هزینه‌های درمانی خود نباشید. در شرایط امروز که هزینه‌ی بستری شدن در بیمارستان و دریافت خدمات پزشکی سرسام آور است این بیمه مسیر درمان را برای بیماران هموار می‌کند. از طرفی با خرید بیمه تکمیلی (https://bimeh.com/health) می‌توانید از برخی خدمات بیمه‌ای که تحت پوشش بیمه پایه نیستن هم برخوردار شوید.
 

استفاده از بیمه تکمیلی چه شرایطی دارد؟

 
شرایط  استفاده از بیمه تکمیلی

شرایط کلی استفاده از بیمه تکمیلی

در ابتدا با هم شرایط کلی استفاده از بیمه تکمیلی را با هم مرور می‌کنیم و سپس به سراغ شرایط تکمیلی یا اضافی این بیمه مهم و کاربردی می‌رویم.
   

شرایط تکمیلی یا اضافی برای استفاده از بیمه تکمیلی

 
برای خرید بیمه تکمیلی انفرادی، هر فردی، خود می‌تواند، اقدام به خرید کند
در مورد بیمه تکمیلی با توجه به این‌که دارای دو نوع انفرادی و گروهی است. داشتن اطلاعات در مورد شرایط اضافی این بیمه خالی از لطف نیست. به همین دلیل در این قسمت شرایط اضافی این بیمه را برای شما ذکر می‌کنیم.    

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی

بیمه گزاران می‌توانند با خرید بیمه تکمیلی پوشش‌های زیادی برخوردار شوند که برخی از این پوشش‌ها به شرح زیر هستند:  

خرید آنلاین بیمه تکمیلی از بیمه دات کام

به نقل از بیمه دات کام ، بیمه درمان تکمیلی انفرادی طرح نوین ارائه شده توسط شرکت‌های بیمه‌گر که نرخ و طرح‌های متعددی را برای در برگرفتن نیازهای بیمه اشخاص شامل می شود. این بیمه مناسب افرادی است که امکان تهیه بیمه درمان تکمیلی را تحت نظر ارگان یا سازمان خاصی به صورت گروهی ندارند. هر فرد با توجه به پوشش‌ها و حق بیمه مناسب خود می‌تواند طرح مختص خود را خریداری نماید. بیمه‌گزار در انتخاب بیمه تکمیلی انفرادی باید به تعداد مراکز درمان تحت قرارداد با بیمه‌گر توجه کند. هرچه تعداد این مراکز درمانی طرف قرارداد بیشتر باشد، مراجعه به مراکز درمانی در هنگام بیماری و بستری شدن آسان‌تر می‌شود.
 

بیمه تکمیلی؛ برخورداری از خدمات پزشکی با هزینه‌های مناسب

تهیه بیمه تکمیلی بخش زیادی از دغدغه‌های شما در مورد هزینه‌های درمان را برطرف می‌کند. با خرید بیمه تکمیلی می‌توانید از پوشش‌های زیادی برخوردار شوید. این بیمه همچنین امکان تحت پوشش قرار دادن اعضای خانواده و افراد تحت تکلف بیمه‌گزار را فراهم کرده است. در این مقاله شرایط استفاده از بیمه تکمیلی و پوشش‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم. همچنین در مورد نحوه خرید آنلاین بیمه تکمیلی از بیمه دات کام به شما اطلاعاتی دادیم. بعد از تمام این توضیحات، اگر بیمه تکمیلی ندارید سریع‌تر دست به کار شوید.

خرید بیمه تکمیلی درمان از بیمه دات کام

 
بیمه دات کام خرید بیمه تکمیلی انفرادی و خانواده را از طریق چند مرحله ساده و به صورت غیرحضوری در دسترس شما عزیزان قرار داده است. برای خرید آنلاین بیمه تکمیلی از بیمه دات کام مراحل زیر را دنبال کنید:

1. بیمه تکمیلی مدنظرتان را انتخاب کنید.

2. سپس اطلاعات خواسته شده مانند تاریخ تولد و بیمه پایه را در بخش مربوطه وارد نمایید.

3. سامانه آنلاین بیمه دات کام اطلاعات مربوط به شرکت‌های بیمه، شرایط، طرح‌ها و سقف تعهدات هر شرکت را به شما نمایش می‌دهد.

4. شما هم بر اساس اولویت‌ها و شرایطی که دارید، مناسب‌ترین شرکت را از میان پیشنهادهای سایت بیمه دات کام انتخاب نمائید.

5. در پایان، فقط کافی است برای خرید بیمه تکمیلی، هزینه بیمه‌نامه را بپردازید.
 
در نهایت، بیمه‌نامه مکمل درمان برای شما صادر می‌شود. سپس می‌توانید آن را در هر کجای کشور به صورت رایگان دریافت کنید.

کارگزاری آنلاین بیمه دات کام، سامانه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه است.

شما به راحتی می‌توانید با ورود به این سایت، انواع بیمه‌نامه‌های شرکت‌‌های بیمه‌ای مجاز بیمه مرکزی را استعلام و مقایسه نمایید. ضمنا، امکان تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۴۳۷۲ جهت دریافت راهنمایی‌های رایگان و دریافت اطلاعات بیمه‌ای از کارشناسان بیمه دات کام برای انتخاب بهترین بیمه تکمیلی فراهم شده است. شما پس از دریافت اطلاعات بیمه‌ای، بررسی و خرید ارزان‌ترین بیمه در کمترین زمان ممکن، بیمه‌نامه خود را به صورت رایگان درب منزل دریافت می‌نمایید.


کد مطلب: 830205

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/830205/بیمه-تکمیلی-چیست-راهنمای-پوشش-ها-شرایط

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com