پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

حال وزیر ورزش نسبت به دیشب بهتر شده

جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 830061
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان آخرین وضعیت وزیر ورزش و سایر مصدومان سانحه سقوط بالگرد در کرمان را تشریح کرد.
حال وزیر ورزش نسبت به دیشب بهتر شده
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، محسن معتمدکیا مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان که از مصدومان سانحه بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان بود، در گفت‌وگو با برنامه تلویزیونی ورزش و مردم درباره این حادثه گفت: همراه با وزیر ورزش روز چهارشنبه پس از جلسه هئیت دولت راهی سیرجان شدیم و پس از بازدیدهایی که صورت گرفت، ساعت یک و نیم صبح به کرمان رسیدیم و صبح دیروز اجلاس سراسری مدیرال کل ورزش و جوانان کشور برگزار شد و پس از آن بر اساس برنامه قرار بود برای بازدید از پروژه‌های ورزشی به چند شهرستان سر بزنیم.

معتمدکیا افزود: ابتدا به شهر راور رفتیم و وزیر در جمع مردم این شهر هم حضور پیدا کرد و پس از آن راهی بافت شدیم که در دقایق آخر بالگرد در هنگام فرود دچار نقص فنی شد و دیدم که دو محافظ ایستادند و پس از آن چیزی یادم نمی‌آید تا اینکه در بیمارستان بافت به هوش آمدم.

مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت حمید سجادی، وزیر ورزش نیز اضافه کرد: جا دارد از پرسنل و پزشکان بیمارستان شهید باهنر کرمان تشکر کنم. ما و وزیر در اتاق‌های متفاوتی هستیم و دسترسی به بخش آی.سی.یو نداریم. اما دقایقی پیش با دوستانی که با اتاق مسئولان سرکشی می‌کنند، به صورت تلفنی صحبت کردم، حال وزیر از دیشب بهتر شده و همه چیز تحت کنترل است.

وی درباره وضعیت علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران که گفته می‌شود دچار ضایعه نخاعی شده هم گفت: ضایعه نخاعی برآورد اولیه بود و اینطور نیست. او به هوش آمده و وضعیت خوبی دارد. از مردم می‌خواهم برای همه فرزندان میهن که ماموریت بودند دعا کنند که به سلامت به دامن خانواده‌ها برگردند.
https://jahannews.com/vdcfvxdcyw6dmxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfvxdcyw6dmxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *