يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
۳

اولین کشنده بومی را رونمایی می‌کنیم

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 829641
نیروی زمینی ارتش هر جایی که نیاز بوده با تجهیزات و امکانات کامل حضور پیدا کرده است.
اولین کشنده بومی را رونمایی می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بیست و یکمین دوره تئوری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش یکی از نیرو‌هایی است که از تنوع تجهیزات و رسته‌ها و تخصص‌ها برخوردار بوده و انواع تخصص‌ها را در مهندسی رزمی داریم.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش به صورت گسترده در مرز‌های کشور مستقر است، ادامه داد: در نیروی زمینی تیپ‌های متعددی همچون واکنش سریع، توپخانه، مراکز آموزشی متعدد، پایگاه‌های هوانیروز، سایبر، آمادی و ... داریم و ساختار نیروی زمینی به گونه‌ای است که در همه نقاط کشور حضور دارد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یگان‌های ما در همه معابر وصولی منتهی به مرکز و مراکز استان‌ها استقرار دارند، یادآور شد: نیروی زمینی هر جایی که نیاز بوده با تجهیزات و امکانات کامل حضور پیدا کرده و خانواده‌‍‌های کارکنان محترم نقش ویژه‌ای در ماموریت‌های نیرو‌ها دارند.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش مراکز فرهنگی متعدد دارد، افزود: ما در نیروی زمینی ارتش ۱۶ مرکز عمده آموزشی فرهنگی داریم که از ظرفیت بالای آموزشی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش از انواع توپخانه‌ها، موشک‌های ضد‌زره و پهپاد‌ها برخوردار است، تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش بنا به ماموریت ذاتی، تهدیدات را رصد می‌کند و در مناطق ماموریتی مستقر می‌شود.

وی درباره اقدامات نیروی زمینی ارتش در بلایای طبیعی اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در حوادث و بلایای طبیعی جزو اولین نیرو‌هایی بوده که به یاری مردم عزیزمان شتافته است.

امیر سرتیپ نعمتی ادامه داد: ۱۲ فروند از بالگرد‌ها و خودرو‌های سنگین نیروی زمینی ارتش با تجهیزات کامل مشغول امداد رسانی و کمک به مردم عزیزمان در استان‌های خوزستان، اصفهان

و چهارمحال بختیاری هستند. همچنین در زلزله روی داده شهرستان خوی، بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش در منطقه مستقر شد و نیرو‌های ما با امکانات و تجهیزات کامل جهت آواربرداری و کمک به مردم عزیزمان در مناطق زلزله زده خدمت کردند.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه اولین کشنده فوق سنگین بومی را به زودی رونمایی می‌کنیم، خاطر‌نشان کرد: در نیروی زمینی ارتش قطعات بالگردی را خودمان تولید می‌کنیم و در هوانیروز نیز بالگرد‌های هوانیروز حاضر به کار بوده و ۱۲۵ ساعت مداومت پروازی داریم.

وی با بیان اینکه یگان مجهز و خوبی در حوزه سایبر و جنگال داریم، یادآور شد: اگر این تحرکات نباشد نمی‌توانیم در جنوبی‌ترین نقاط ترکیه بیمارستان صحرایی برپا کنی
https://jahannews.com/vdchkwn6z23ni-d.tft2.html
jahannews.com/vdchkwn6z23ni-d.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
Iran, Islamic Republic of
مایه افتخاری امیر
Iran, Islamic Republic of
سالها پیش خودروی ببر ۴۰۰ را با استفاده از موتور مایلر و کفی به عنوان قدرتمندترین خودروی کشنده معرفی کردن
Iran, Islamic Republic of
سالهاست که کشنده ی بومی داریم!،همین پراید خودمون!،کشنده هست اما نمی کشه!.