يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

وزیرکشور: مدیریت بحران یک کار راهبردی است

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 829029
مدیریت بحران یک کار راهبردی است و ما باید پیش از همه برای وقایعی که پیش می‌آید، برنامه ریزی داشته باشیم.
وزیرکشور: مدیریت بحران یک کار راهبردی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی صبح سه شنبه در نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١ با اشاره به وقوع زلزله‌های اخیر در شهرستان خوی و همچنین سوریه و ترکیه اظهار داشت: باید با استفاده از مهارت‌های مدیریتی، انسانی، نرم افزاری و تجهیزاتی مسأله بحران را مدیریت کرد.

وی با بیان اینکه نگاه به مسائل اجتماعی در زمان بروز بحران مهم و با اهمیت است افزود: بحران ابعاد مختلف مدیریتی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی دارد و باید همه جنبه‌های آن در نظر گفته شود.

وزیر کشور در تکمیل این بخش از اظهارات خود گفت: در کشور با احساس مسئولیت همگانی بخش زیادی از بحران را مدیریت می‌کنیم و دستگاه‌های مختلف مانند سپاه، نیروی انتظامی، بنیاد مستضعفان و سایر دستگاه‌ها و نهاد‌ها با هم بسیج و هماهنگ هستند که این ظرفیت بزرگی در جمهوری اسلامی است.

وحیدی ادامه داد: نمونه این همکاری بین دستگاه‌های مختلف را در زلزله خوی، طبس، اندیکا، هرمزگان و حتی در زمان وقوع سیل داشتیم که سبب شد آن‌ها با حضور همه جانبه و هماهنگ، به یاری هموطنان بشتابند.

وزیر کشور به امدادرسانی به زلزله زدگان خوی اشاره کرد و گفت: حضور به موقع نیرو‌های امدادی در مناطق زلزله زده سبب شد با وجود اتفاق‌های ناخوشایند، در همان ابتدا نیاز‌ها و مشکلات اولیه زلزله زدگان برطرف شود.

نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴٠١ با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور روز سه شنبه در محل باغ موزه دفاع مقدس آغاز به کار کرد.
https://jahannews.com/vdchiwn6w23nivd.tft2.html
jahannews.com/vdchiwn6w23nivd.tft2.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *