دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

ایجاد پردیس خانواده در پنج پهنه شهر تهران

سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 829026
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران درباره اهمیت حوزه‌های خانواده، زنان و آموزش شهروندی در بودجه ۱۴۰۲ گفت: بنا است مجموعه‌های خانواده محور در ۵ پهنه تحت عنوان پردیس خانواده ایجاد شود.
ایجاد پردیس خانواده در پنج پهنه شهر تهران
به گزارش جهان نيوز ، نرگس معدنی‌پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با میزان در خصوص میزان اختصاص بودجه فرهنگی اجتماعی برای سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به کاهش سقف بودجه و افزایش سهم حوزه حمل‌ونقل، ممکن است همه حوزه‌ها از جمله فرهنگی اجتماع

ی تحت تاثیر قرار گیرد. چیزی که ما بر آن تاکید داریم تقویت بودجه مناطق است.
وی با اشاره به اینکه تحقق برنامه در بودجه ۱۴۰۲ اهمیت دارد، افزود: برنامه چهارم مسئله‌محور بوده که یکی از مسائل آن حوزه فرهنگی و اجتماعی است.

معدنی‌پور با بیان اینکه احکام برنامه را در نظر گرفتیم که باید در آن راستا افزایش بودجه داشته باشیم، اضافه کرد: حوزه خانواده و زنان اهمیت دارد و باید در این زمینه افزایش بودجه داشته باشیم. پس از آن حوزه آموزش شهروندی نیز برای ما دارای اولویت است.

به گفته عضو شورای شهر تهران در بحث شهر دوستدار کودک قرار است از برخی مناطق که ظرفیت فعالیت در این زمینه را دارند استفاده شود.

وی در خصوص اهمیت حوزه خانواده برای مدیریت شهری عنوان کرد: بنا است مجموعه‌های خانواده‌محور در ۵ پهنه تحت عنوان پردیس خانواده ایجاد شود تا بتوانیم به موضوعات تمام اعضای خانواده بپردازیم.

معدنی‌پور با اشاره به اهمیت توجه به افراد دارای معلولیت گفت: این حوزه با کاهش بودجه مواجه نبوده است.
https://jahannews.com/vdcewo8vpjh8w7i.b9bj.html
jahannews.com/vdcewo8vpjh8w7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *