يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

۷۰۱ نفر از زندانیان مشمول عفو رهبری شدند

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 828718
رئیس‌کل دادگستری کردستان گفت: پیرو دستور عفو رهبری، ۷۰۱ نفر از زندانیان این استان مشمول این عفو قرار گرفتند.
۷۰۱ نفر از زندانیان مشمول عفو رهبری شدند
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، جت‌الاسلام سیدحسین حسینی، رئیس‌کل دادگستری استان کردستان در مراسم آزادسازی زندانیان در زندان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: در پی فرمان عفو رهبری خانواده‌های زیادی خوشحال شدند که اکنون قدردان معظم‌له هستند.

وی با بیان اینکه پیرو دستور عفو رهبری ۷۰۱ نفر از زندانیان استان کردستان مشمول این عفو قرار گرفتند گفت: از این تعداد ۲۵۲ نفر از جمله متهمان و محکومان حوادث اخیر از زندان‌های استان آزاد و ۴۴۹ نفر نیز مشمول تخفیف مجازات شدند.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از ابلاغ دستورالعمل عفو اخیر، کارگروه‌هایی در شهرستان‌های استان تشکیل و این کارگروه‌ها، اجرای احکام کیفری و پرونده تمامی زندانیان با دقت مورد بررسی قرار دادند.

حسینی خاطرنشان کرد: پیش از ابلاغ دستورالعمل عفو رهبر معظم انقلاب نیز ۲۳۹ نفر از زندانیان استان مشمول ارفاق قانونی از جمله مرخصی، اعسار و تعلیق شدند.

رئیس‌کل دادگستری استان کردستان با اشاره به برکات عفو رهبری، استفاده از این فرصت برای بازگشت آبرومندانه به جامعه را ضروری دانست و یادآور شد: ترویج فرهنگ گذشت و ایثار جامعه، توجه ویژه به موضوع توبه و بازگشت به درگاه الهی از مهم‌ترین پیام‌های این عفو است.
https://jahannews.com/vdcb8wbwwrhb5zp.uiur.html
jahannews.com/vdcb8wbwwrhb5zp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *