دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

خیز شیخ دیاباته برای آقای‌گلی

شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 828677
شیخ دیاباته امیدوار است برای دومین بار عنوان آقای گلی لیگ را کسب کند.
خیز شیخ دیاباته برای آقای‌گلی
به گزارش جهان نيوز به نقل از طرفداری، شیخ دیاباته با دبل مقابل صنعت نفت به کسب دومین عنوان آقای گلی لیگ برتر امیدوار شد.

اگرچه خواندن این تیتر بر اساس گل هایی که دیاباته در آبادان به ثمر رساند، شاید کمی عجولانه به نظر برسد اما آن هایی که لیگ باشگاهی فوتبال ایران را دنبال کرده و دیاباته را می شناسند خوب می دانند اگر این مهاجم با تجربه مصدوم نباشد و در چند بازی پیاپی در زمین حاضر شود این توانایی را دارد تا خود را به عنوان جدی ترین مدعی کسب عنوان آقای گلی مطرح کند. همان طور که در لیگ نوزدهم در استقلال این عنوان را کسب کرد.

به تمام این ها وضعیت جدول گلزنان ایران را هم اضافه کنید تا مشخص شود امیدواری به آقای گلی دیاباته با همین دبل اشتباه نیست. به هرحال در پایان هفته نوزدهم هنوز هم آقا یا آقایان گل فوتبال ایران 6 گله هستند که هنوز هم یکی از آن ها لوکادیا است که از هفته یازدهم، دیگر در لیگ ایران حاضر نبوده و فوتبال باشگاهی ما را ترک کرده است.

حالا در شرایطی که تمام مدعیان آقای گلی لیگ 22، شش گله هستند و لوکادیا نیز 3 گل به ثمر رسانده، شکی نیست در صورت ادامه کسب اعتماد از سوی کادرفنی این مهاجم گلزن می تواند روند گلزنی هایش را در همین دو بازی آینده مقابل هوادار و نفت مسجد سلیمان ادامه دهد.

هرچند که رقب سرسختی به نام پریرا دارد که با او برای حضور به عنوان زوج آل کثیر باید رقابت سنگینی داشته باشد. به هرحال پرسپولیسی ها خوب می دانند تحت هر شرایطی انتخاب گل محمدی در پیشانی خط حمله تیمشان عیسی آل کثیر است. مگر این که این بازیکن مصدوم یا محروم باشد.
https://jahannews.com/vdcfecdcew6d0va.igiw.html
jahannews.com/vdcfecdcew6d0va.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با کل های آفساید؟!