سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲
۷

واکنش یک خواننده به فشار معاندین

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب: 824976
محمد معتمدی (خواننده) با انتقاد از فشار معاندین به عدم اجرای کنسرت‌ها نوشته است: نیم فصل لیگ تمام شد. همه فوتبالشان را انجام دادند. مثل پزشکان و... ولی کسی بابت انجام شغلشان به آنها دشنام نمی دهد انجام این مشاغل عادی سازی به حساب نمی آید.
https://jahannews.com/vdcd5o0j9yt0xn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd5o0j9yt0xn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
هنرمند متعهد درد و بلای شما بخوره به سر امثال.......
Iran, Islamic Republic of
آره بابا زودتر کنسرت بگذارید کمی حال کنیم...
Iran, Islamic Republic of
کی هست این محمد معتمدی ؟
Europe
حرف معاندهارو ولش کن برو کنسرت بذار بخوون من میدونم هم نفع مادی داری وقول میدم اجر اخروی هم داری که دل مردمو شاد میکنی دیدی.
Iran, Islamic Republic of
اون فوتبالیها و سینمائیهایی که ادا و اطوار همدردی با فلان قاتل و بهمان عربده کش تحریک شده توسط سرویسهای جاسوسی اسرائیل و انگلیس و عربستان و آمریکا را در میارن اگه واقعا" یه جو غیرت و شعور داشتن و چیزی حالیشون بود , همراهی و همدردی با دشمنان قسم خورده ایران را که بالاتفاق شمشیر از رو بسته و تمام تلاش خودشون را می کنند تا اقتدار و استقلال ایران و ایرانی را در هم بشکنند, به اسم همدردی با مردم ایران جا نمیزدند و به جای دفاع از یه مشت لات چاقو کش آدمکش , از حافظان مظلوم امنیت کشور و مردم دفاع می کردند.
Iran, Islamic Republic of
اراذل و اوباشی که جلو یک خواننده متعهد را میگیرند بعد در عین عزاداری تشریف میبرند ترکیه ارمنستان گرجستان و اذربایجان خدمت خواننده های دو ریالی و درپیتی