يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

فروریختن ساختمان قدیمی در شرق تهران

شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب: 824156
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آوار یک ساختمان قدیمی دو طبقه در محدوده شرق تهران خبر داد و گفت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر سه نفر که داخل منزل بودند، خارج شده بودند.
فروریختن ساختمان قدیمی در شرق تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، جلال ملکی ساعت ۱۳:۵۹ ظهر امروز یک مورد حادثه تخریب یک منزل قدیمی در خیابان پاسدار گمنام در محدوده شرق تهران به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و متعاقباً دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد که یک منزل دو طبقه خیلی قدیمی که نیاز به تعمیرات اساسی داشت، سه مرد در آن حضور داشتند و ظاهراً در آن زندگی می‌کردند که به یکباره سقف طبقه اول که کف طبقه دوم به حساب می‌آمد و بخشی از دیوارهای بالا تخریب شده بود.

وی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان هر سه نفر که داخل منزل بودند، خارج شده بودند و خوشبختانه محبوسی شدیدی نداشتند. یک نفر از این افراد از ناحیه سر دچار مصدومیت شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند، گفت: عوامل شهرداری منطقه با حضور در محل حادثه، محل را تحویل گرفتند و مشخص شد که در گذشته به این ملک اخطار داده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه همیشه تخریب و آوار یک ساختمان به‌دلیل گودبرداری در مجاورت آن ملک نیست، گفت: در بسیاری از موارد هیچ گودبرداری وجود ندارد و هیچ تعمیراتی در منزل انجام نمی‌شود؛ اما به یکباره ساختمان تخریب می‌شود. علت این امر آن است که ساختمان‌های فرسوده در ایام بارندگی ضعیف‌تر می‌شوند و همین موضوع می‌تواند سبب تخریب شود.

وی تاکید کرد: پیش از آنکه اتفاق خاصی رخ دهد، نسبت به مقاوم‌سازی بنا و یا در صورت امکان نسبت به نوسازی بنا اقدام شود تا شاهد حوادث تلخ نباشیم.
https://jahannews.com/vdcdko0j9yt0xf6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdko0j9yt0xf6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *