دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۲
افشاگری مالک توئیتر؛

همه شبکه‌های اجتماعی سانسورچی آمریکا هستند

چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب: 823948
مالک توئیتر گفت: همه پلتفرم‌های اجتماعی تحت کنترل شدید نهاد‌های دولت آمریکا هستند و حتی گاهی با دستور صریح واشنگتن دست به سانسور می‌زنند.
همه شبکه‌های اجتماعی سانسورچی آمریکا هستند
به گزارش جهان نيوز به نقل از آنا، «ایلان ماسک» مالک و مدیر اجرائی «توئیتر» می‌گوید که همه شبکه‌های اجتماعی از راه سانسور محتوا در خدمت دولت واشنگتن هستند.

اسناد منشترشده از سوی ماسک بعد از آنکه توئیتر را تحت مالکیت خود درآورد، حاکی از تبانی این پلتفرم با «اف بی آی» پلیس فدرال آمریکا، «سیا» سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، پنتاگون و سایر نهاد‌های دولتی در راستای سرکوب جریان آزاد اطلاعات پیرامون مسائلی چون انتخابات، جنگ اوکراین و همه گیری کرونا است.

به عنوان مثال، مدیران اجرائی سابق توئیتر، جلسات مداومی با اعضای اف بی آی و سیا داشته اند که طی آن‌ها لیست حساب‌هایی را که باید در آستانه برگزاری انتخابات ۲۰۲۰ تعلیق می‌شدند، دریافت کردند.

آنطور که از اظهارات ماسک برمی آید، دولت واشنگتن با سایر پلتفرم‌ها ازجمله فیسبوک، مایکروسافت و پینترست هم تبانی دارد.

در همین رابطه، وی در توئیتی نوشت: همه شبکه‌های اجتماعی در سانسور‌های بزرگ دخیل هستند- سانسور‌هایی که با دخالت چشمگیر و حتی دستور صریح دولت واشنگتن انجام می‌شوند. برای مثال، گوگل به طور مداوم لینک‌هایی را پنهان می‌کند.

این افشاگری در حالی است که رسانه‌های اجتماعی مدعی استقلال عمل از دولت‌ها هستند. از سوی دیگر، کنگره آمریکا اخیرا با این ادعا که شبکه اجتماعی «تیک تاک» وابسته به دولت پکن است، استفاده از آن را در نهاد‌های وابسته به دولت فدرال ممنوع کرد.
https://jahannews.com/vdcbafbwwrhb59p.uiur.html
jahannews.com/vdcbafbwwrhb59p.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهوری بعدی آمریکا!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایول ایلان ماسک