شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۳

اظهار عجز فرمانده سنتکام در برابر پهپاد‌های ایران

يکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 823580
فرمانده سنتکام ضمن اظهار عجز درباره توانمندی نظامی ایران گفت: به‌دنبال تکنولوژی جدید برای مهار پهپادهای ایران هستیم.
اظهار عجز فرمانده سنتکام در برابر پهپاد‌های ایران
به گزارش جهان نيوز، ژنرال مایکل کوریلا فرمانده فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) گفت: خطری که خاورمیانه را تهدید می‌کند، نشأت‌گرفته از ایران است. ایران، زرادخانه‌ای از سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین را مدیریت می‌کند که از واحدهای کوچک و کوتاه‌برد تا واحدهای اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی مدرن را شامل می‌شود.
 
این مقام نظامی آمریکایی افزود: همزمان، ایران درصدد ساخت پهپادهای بزرگ‌تر است که بتوانند مسافت‌های طولانی‌تری را با محموله‌های مرگبار فزاینده‌ای حمل کند.
 
وی افزود: نگاه آمریکا به این پهپادها به همان روشی است که به بسته‌های انفجاری تازه‌ساخت نگاه می‌کرد، بسته‌های انفجاری در دورانی که نظامیان ایالات متحده در افغانستان و عراق حضور داشتند.
 
کوریلا گفت: ایران، امنیت و ثبات منطقه را با توان موشک‌های بالستیک و پهپادها تضعیف می‌کند، همچنان که گروه‌های نیابتی ایران به‌طور مستمر و روزانه نیروهای آمریکا و متحدان واشنگتن در سوریه و عراق را هدف قرار می‌دهد.
 
این ژنرال آمریکایی اضافه کرد: ایران همچنان از طریق خطوط بارگیری و آب‌های بین‌المللی، تحریم‌ها را نقض می‌کند و به گروه‌های نیابتی خود سلاح ارسال می‌کند.
 
وی تاکید کرد: سنتکام در حال حاضر از قایق‌های بدون سرنشین برای نظارت کشتی‌هایی استفاده می‌کند که مسیر غیرعادی یا مسیرهای مرتبط با فعالیت‌های غیرقانونی را می‌پیمایند.
 
کوریلا اظهار داشت: ارتش آمریکا به‌دنبال تکنولوژی جدید برای شکست دادن پهپادهای ایرانی است.
https://jahannews.com/vdcdjs0jzyt0xk6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdjs0jzyt0xk6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قبل از سنتکام کلمه تروریستی فراموش نشود قانون تصویب شده است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
ولی متاسفانه ظاهرا رسانه های ما به استثناء غربگدا ها فراموش میکنند از عنوان دقیق و واقعی تروریست برای این تروریستهای دولتی رژیم یاغی و استعمارگر امریکا استفاده کنند
Iran, Islamic Republic of
بشین تا تکنولوژی جدیدت بیاد خخخخخخخ امریکا رو به افول