پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

آغاز ۲ سریال جدید از امروز در شبکه سه

شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 823505
شبکه سه سیما از امروز شنبه سوم دی ماه دو سریال جدید را برای پخش در نظر گرفته است.
آغاز ۲ سریال جدید از امروز در شبکه سه
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، شبکه سه با پایانِ مسابقات فوتبال و خالی شدن جدول پخش، از امروز دو سریال جدید ایرانی و خارجی را در دستور پخش قرار داده است.

سریال 6 قسمتی «لغزش» محصول کشور فرانسه از امروز (شنبه 3 دی‌ماه) ساعت 18 به روی آنتن خواهد رفت. هر قسمت این سریال 45 دقیقه‌ای و اریک کانتونا در آن ایفای نقش کرده است.

شبکه سه سیما همچنین از امروز (شنبه) پخش سریال «تمام رخ» با موضوع تحریم و تروریسم اقتصادی را آغاز خواهد کرد. این سریال در 30 قسمت هر شب ساعت 20:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

مجموعه تلویزیونی «تمام رخ» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی محمود معظمی روی آنتن می‌رود. این سریال افرادی را به تصویر می‌کشد که شخصیت متزلزلی دارند و طمعِ پول زیاد، سبب می‌شود به خیانت و حتی وطن‌ فروشی تن دهند.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌‌کنند.
https://jahannews.com/vdcawenam49num1.k5k4.html
jahannews.com/vdcawenam49num1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *