شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

ابقا «سروری» در ریاست شورای عالی استان‌ها

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 822519
در دوازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، پرویز سروری با کسب ۴۱ رای از ۷۵ رای مأخوذه به عنوان رئیس شورای علی استان‌ها در دومین سال از این شورا، ابقا شد.
ابقا «سروری» در ریاست شورای عالی استان‌ها
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دوازدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها صبح امروز به ریاست پرویز سروری در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در جلسه امروز، انتخابات هیئت رئیسه دومین سال از شورای عالی استان‌ها از دوره ششم با حضور اعضا و ناظرین وزارت کشور برگزار شد.

در این دوره از انتخابات، پرویز سروری؛ نماینده مردم تهران در شورای عالی استان‌ها و شهرام دبیری نماینده مردم تبریز در شورای عالی استان‌ها برای کسب ریاست شورای عالی استان‌ها در دومین سال از دوره ششم به رقابت پرداختند. در جلسه امروز 75 نفر از اعضای شورای عالی استان‌ها حضور داشتند.

در پایان این رای‌گیری، پرویز سروری از 75 رای مأخوذه، 41 رأی و شهرام دبیری 34 رأی را کسب کردند؛ به این ترتیب پرویز سروری در سمت رئیس شورای عالی استان‌ها ابقا شد.
 
https://jahannews.com/vdcezw8vojh8wni.b9bj.html
jahannews.com/vdcezw8vojh8wni.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *