دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

از خون جوانان وطن ویزا رسیده!

پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 822494
ویزای خانوادگی امریکا. یک نفر محارب و قاتل شد به خاطر تحریک کسی که آن سوی آب‌ها دنبال ویزای امریکا بود و خود آن تحریک کننده، ویزای امریکا گرفت. این سو می‌میرند، آن سو او پول روی پول می‌گذارد و ویزا می‌گیرد.
از خون جوانان وطن ویزا رسیده!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، خبرنگار صدای امریکا خبر داد که ویزای امریکای علی کریمی، یکی از لیدر‌های مجازی اغتشاشات اخیر به همراه خانواده‌اش صادر شده است. بدین ترتیب می‌توان گفت او حالا بخشی از مزد ایران ستیزی‌های اخیرش را گرفت.
خبرنگار صدای امریکا گفته که در میان خبر‌های بد و تلخ این روز‌ها یک خبر خوب برای دوستداران علی کریمی دارد و آن اینکه «با زحمات بی وقفه افراد خیرخواه و جامعه فوتبال و باشگاهی در شرق امریکا، ویزای امریکای علی کریمی و خانواده صادر شد» و او به زودی از آلمان به کالیفرنیا می‌رود.

این در حالی است که در داخل ایران، برخی از جوانان با دروغ‌هایی که او برای تحریک جوانان و فرستادن آن‌ها به خیابان می‌نوشت، به زندان و محاکمه رسیدند و حتی دو نفر از آن‌ها اخیراً اعدام شده‌اند. مجیدرضا رهنورد یکی از این اعدامی‌ها بود که در ویدئویی که قبل از اعدامش ضبط کرده بود، خطاب به علی کریمی گفت: «آخه تو انسان هستی یا نه؟ از چی حمایت می‌کنی؟ برات منفعت داره؟ درآمد داره؟ امثال تو و مسیح علینژاد براتون منفعت داره که دیدِ چهار آدم ساده مثل من رو عوض کنید که مسائل رو با هم قاطی کنند؟ این فیلم رو خودم گفتم بگیرن که بعدا چند نفر مثل من رو بدبخت نکنی.» رهنورد در دادگاه گفته بود که تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته بود.

حالا مجیدرضا رهنورد دیگر زنده نیست، تاوان جنایت او در آشوب‌هایی که یکی از لیدر‌های علی کریمی بود، اعدام با طناب دار شد؛ علی کریمی هم مزد لیدرهایش را گرفت: ویزای خانوادگی امریکا. یک نفر محارب و قاتل شد به خاطر تحریک کسی که آن سوی آب‌ها دنبال ویزای امریکا بود و خود آن تحریک کننده، ویزای امریکا گرفت. این سو می‌میرند، آن سو او پول روی پول می‌گذارد و ویزا می‌گیرد.
https://jahannews.com/vdcgyx97tak9xt4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyx97tak9xt4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به خدا اگه اين فوتباليست ذره اي وجدان داشت با ديدن اين ويدئو قاتل قبل از إعدام ، بايد دق ميكرد ، اما افسوس كه اين فوتباليست به جز پول هيچي نداره ، نه شرف نه وجدان نه .....