يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۶

زارع پور: اینستاگرام و واتساپ هنوز پاسخی نداده‌اند

چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 822428
وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا شرکت متا به نامه ارسالی از سوی مرکز فضای مجازی در مورد اینستاگرام و واتساپ پاسخ داده است، گفت این شرکت تاکنون پاسخی نداده است.
زارع پور: اینستاگرام و واتساپ هنوز پاسخی نداده‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم در مورد اینستاگرام و واتساپ با نهادهای امنیتی است که هنوز چیزی به ما اعلام نکرده‌اند.

وی همچنین در خصوص نامه ارسالی ایران به شرکت متا گفت: این نامه از سوی مرکز ملی فضای مجازی ارسال شده و امروز از این مرکز پرسیدم که گفتند ما هنوز پاسخی دریافت نکردیم. آنچه یک نماینده گفته است را باید از خودش پرسید.
 
https://jahannews.com/vdcdxx0jjyt0xo6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxx0jjyt0xo6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حالا که نرم افزارهای داخلی دارن خودشون رو به روز میکنن و دارن جای اون نرم افزارهای خارجی رو میگیرن یه سری دوباره راه افتادن دنبال باز کردن منبع تمام فساد و فحشا و اغتشاش در بستر فضای مجازی.
Iran, Islamic Republic of
اگه کسی ریگی توی کسب و کارش نباشه و دنبال کاسبی درست و حلال باشه هیچ مشکلی با نرم افزارهای داخلی نداره و اونهایی که خیلی شلوغش میکنن بابت خرید و فروش های غیر مجاز و غیر قابل پیگیری شونه نه اینکه نگران مردم باشن
Iran, Islamic Republic of
من که تمام فروشگاه گوشی و لوازم جانبی خودم رو در روبیکا و ایتا انتقال دادم و عمرا برگرددونم به اینستاگرام
Iran, Islamic Republic of
میشه لطف کنید بگید اینستاگرام کدوم مشکل مردم رو حل کرده که الان دنبال باز کردن دوباره اون هستید
Iran, Islamic Republic of
از باز کردن دوباره اینستا هیچ کسی جز مواد فروشها و مشروب فروشها و ..... خوشحال نمیشن
Iran, Islamic Republic of
اگه واقعا مثل ایتا و روبیکا میشه بدون دغدغه ازش استفاده کرد و نگران دزدی و خالی کردن حساب بانکی نبود و تمام فروشگاهها و فروشنده ها قابل پیگیری بودند خیلی هم خوبه ولی اگر میخواد مثل قبل فقط پاتوق دزدان اینترنتی و فروشگاههای الکی باشه همون بهتر که بسته بمونن