پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

پیتزاهای میلیونی!

چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 822345
به تازگی رئیس پلیس فتای البرز گفته: اعضای باند کلاهبرداری که از طریق استخدام موقت در مراکز فروش فست فود اقدام به کپی کارت بانکی شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند‎.
پیتزاهای میلیونی!
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: باورتان می‌شود چند پیتزای ساده، میلیون‌ها تومان آب خورده است؟ به تازگی رئیس پلیس فتای البرز گفته: اعضای باند کلاهبرداری که از طریق استخدام موقت در مراکز فروش فست فود اقدام به کپی کارت بانکی شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند‎.

تیمی زبده از کارشناسان پلیس فتا  متوجه شدند همه مال باختگان در یک بازه زمانی کوتاه مدت از یک پیتزا فروشی در منطقه عظیمیه کرج اقدام به خرید کرده‌اند و متهمان در تحقیقات تکمیلی با رؤیت مستندات متقن پلیس، چاره‌ای جز اعتراف نیافتند و به کپی برداری از ۱۶۵ کارت بانکی و ۱۴۵ فقره کلاهبرداری اسکیمری به ارزش ۳ و نیم میلیارد ریال اعتراف کردند.

اسکیمر به فرد یا دستگاهی می‌گویند که با روش اسکیمینگ (‌یعنی کپی کردن غیرقانونی داده‌های نوار مغناطیسی کارت بانکی روی یک کارت دیگر) اقدام به سرقت اطلاعات حساب بانکی کاربران می‌کند. 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcba5bwsrhb5fp.uiur.html
jahannews.com/vdcba5bwsrhb5fp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *