جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۴

نادیده گرفتن هزار میلیارد با یک چسب زخم!

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 822217
یک کاربر توئیتری عکس این کارت خوان نانوایی را منتشر کرده و نوشته: ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه سامان دهی هوشمند نانوایی‌ها را با یک چسب زخم کنار گذاشت!
نادیده گرفتن هزار میلیارد با یک چسب زخم!
به گزارش جهان نيوز به نقل از خراسان، تصویر یک کارت‌خوان مخصوص نانوایی که روی یک ردیف آن با چسب زخم پوشانده شده، به تازگی واکنش‌هایی داشته است.

یک کاربر توئیتری عکس این کارت خوان نانوایی را منتشر کرده و نوشته: ۱۰۰۰ میلیارد تومان هزینه سامان دهی هوشمند نانوایی‌ها را با یک چسب زخم کنار گذاشت! با یک چسب زخم، برنامه‌ریزی ملی نان را به هم زد، هیچ کدام از ردیف‌های تعریف شده را هم رعایت نمی‌کرد. حالا بیا 1000 میلیارد تومان صرف سامان دهی هوشمند نانوایی‌ها کن! کاربری نوشته: «کارت خوان مخصوص گذاشتن تا راه دورزدن قانون برای فروش آرد دولتی در بازار آزاد نباشه اما وقتی نظارت دایمی نباشه این طور تخلفات در همین کارت‌خوان های هوشمند هم پیش میاد!»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcjv8eoauqe88z.fsfu.html
jahannews.com/vdcjv8eoauqe88z.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کسانی که به بهانه گرانیها و مشکلات بد و بیراه میگیرن ,خودشون از قانون گریزترین قشرهای این مملکتن.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا دقت کرده ام کسانی که زیاد فحش و ناسزا میدهند خیلی قانون گریز هستند .
Iran, Islamic Republic of
نظارت مردمی فراگیرترین و موءثرترین لایه نظارتی هست و البته مسئولین باید جهت تحقق آن زیرساخت های مورد نیاز را فراهم و همزمان خود مردم اهمیت این نقش را درک نمایند.
Iran, Islamic Republic of
مهمتر از سامان دهی و نظارت، آموزش و پرورش به شیوه اسلامی و نه غربی است. این ۱۰۰۰ میلیارد تومان را در آموزش و پرورش خرج می‌کردید سالها بعد بازدهی و خروجی مفید تری داشت.