يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

اعتراف مصر درباره کی روش

پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۱۸
کد مطلب: 819000
رئیس سابق فدراسیون فوتبال مصر درباره کارلوس کی روش اعترافی جالب کرد.
اعتراف مصر درباره کی روش
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از نشستن مجدد روی نیمکت یوز‌ها برای مدت ۷ ماه هدایت تیم ملی مصر را برعهده داشت.

مدت زمان کوتاه کی روش در فوتبال مصر با حاشیه‌های زیادی مواجه شد و این مربی مثل همیشه بسیاری از بازیکنان قدیمی را کنار گذاشت تا در تیم جوانگرایی کند و این باعث انتقاد بسیاری از رسانه‌ها شد.

اما کارلوس کی روش در این مدت کوتاه موفق شد مصر را تا فینال جام ملت‌های آفریقا برساند، ولی در ضربات پنالتی مغلوب سنگال پرستاره شد.

احمد مجاهد رئیس سابق فدراسیون فوتبال مصر امروز در مصاحبه با سایت «کورا» اعتراف کرد و گفت: کارلوس کی روش دوباره به فوتبال آفریقا برگشته بود. مصر را به تیمی تبدیل کرده بود که خیلی سخت می‌باخت.

وی افزود: به نظرم بزرگترین اشتباه در فوتبال مصر در چند وقت گذشته رفتن کارلوس کی روش بود. او توانایی بالایی داشت و می‌توانست فوتبال مصر را رو به جلو هدایت کند.
 
https://jahannews.com/vdcfx1dcxw6dyxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfx1dcxw6dyxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *