دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱

کشف ۲۴۵ هزار سرم احتکار شده

دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب: 818928
رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا از کشف یک محموله احتکار شده دارویی در یکی از استان‌های کشور حاوی ۲۴۵ هزار سرم در یک مجموعه خبر داد.
کشف ۲۴۵ هزار سرم احتکار شده
به گزارش جهان نيوز به نقل از قوه قضائیه،‌ در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، حجت‌الاسلام عبداللهی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا از کشف یک محموله احتکار شده دارویی در یکی از استان‌های کشور حاوی ۲۴۵ هزار سرم در یک مجموعه خبر داد. 

کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه با اشاره به یکی از چالش‌های قدیمی دستگاه قضایی در زمینه ابلاغ الکترونیکی به اتباع بیگانه اظهار کرد: در نتیجه همکاری وزارت کشور و مرکز آمار و فناروری اطلاعات قوه قضائیه، در حال حاضر سرویس شناسایی اتباع بیگانه که از شهریور سال جاری به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده بود، در کلیه مراجع قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی قابل استفاده است و اتباع بیگانه از این پس می‌توانند با مراجعه به این مراجع و دفاتر، نسبت به ثبت‌نام ثنا و به تبع آن ابلاغ الکترونیکی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از این پس تمامی اطلاع‌رسانی‌های مهم به اتباع بیگانه در موضوعات ثبت و ارجاع پرونده، صدور ابلاغیه، صدور رای، ارسال پرونده به تجدیدنظرخواهی و اجرای احکام، به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، گفت: امکان ورود به پنجره واحد خدمات هوشمند قضایی نیز برای اتباع بیگانه مهیا شده و این افراد می‌توانند از خدماتی که در این پنجره واحد در نظر گرفته شده مانند اطلاع‌رسانی پرونده، نوبت‌دهی قضایی، پرداخت هزینه و شرکت در دادرسی‌های الکترونیکی، استفاده کنند.
https://jahannews.com/vdcdxj0jjyt0fn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxj0jjyt0fn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعد همین محتکران که با سلامتی مردم کاسبی میکنن

شعار میدن دین ما انسانیته