چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در گیشا

جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب: 818893
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری دو موبایل قاپ حرفه‌ای در شهرک محله گیشا بلافاصله پس از سرقت، خبر داد.
دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای در گیشا
به گزارش  جهان نيوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: به دنبال وقوع چند فقره موبایل قاپی در محدوده شهرک نصر تیم ویژه عملیات کلانتری این محل برای شناسایی و دستگیری سارقان در سطح محدوده فعال شدند.

وی گفت: گشت‌زنی‌های هدفمند افزایش تا اینکه روز گذشته عوامل تیم عملیات به صورت نامحسوس در محدوده خیابان مهستان در حین گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت با دو نفر راکب و سرنشین مشکوک و آن‌ها را به صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: سارقان سپس اقدام به قاپیدن موبایل یکی از شهروندان کردند که بلافاصله نسبت به دستگیری این سارقان اقدام شد و سارقان هم با رویت ماموریت متواری شدند و در یک تعقیب و گریز کوتاه هر دو نفر زمین‌گیر و دستگیر شدند.

موقوفه‌ای گفت: متهمان ۲۳ و ۲۵ ساله از تبعه کشور همسایه هستند و سابقه تحمل حبس در زندان دارند. مجرمان به جرم خود مبنی بر موبایل قاپی معترف شده‌اند و تاکنون ۵ نفر از شاکیان آن‌ها را شناسایی کردند و تلاش برای شناسایی شاکیان دیگر ادامه دارد.
https://jahannews.com/vdceov8vxjh8zvi.b9bj.html
jahannews.com/vdceov8vxjh8zvi.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *