چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

دستگیری ۱۴ سرشاخه شرکت هرمی در کرج

سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 817562
پیک شرکت هرمی در کرج نوی شهرستان کرج شناسایی و ۱۴ نفر در این رابطه دستگیر شدند.
دستگیری ۱۴ سرشاخه شرکت هرمی در کرج
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی، مبنی بر فعالیت افرادی در قالب یک شرکت هرمی در منطقه کرج نو، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او می گوید: کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل فعالیت شرکت هرمی شدند و پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند و در یک عملیات غافلگیرانه، ۱۴ نفر از اعضای باند کلاهبرداری شرکت هرمی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: کارآگاهان در بازرسی از منزل آن‌ها مقادیری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک لپ تاپ را کشف و متهمان دستگیر شده به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند.

او می گوید: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که اعضای این شبکه مبالغی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان از زیر مجموعه‌های خود دریافت کرده اند و مجموع کلاهبرداری‌های انجام شده توسط این باند ۱۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که اکثر متهمان دستگیر شده افراد غیر بومی هستند، گفت: کلاهبرداران با سوءاستفاده از مشکلات اقتصادی جوانان شهرستان‌های دورافتاده در ابتدا با جلب اعتماد آن‌ها از راه‌های مختلف، به بهانه کار در شرکت‌های پردرآمد، به کرج دعوت و با فریب آن‌ها را مجبور به ادامه همکاری در شرکت هرمی و عضو گیری می‌کردند.

او می گوید: در صورت مواجهه با موارد مشکوک که با سرمایه کم پیشنهاد درآمد‌های هنگفت می‌دهند، موضوع را از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کرده تا در دام این افراد شیاد گرفتار نشوید.
https://jahannews.com/vdcg3u97xak9qn4.rpra.html
jahannews.com/vdcg3u97xak9qn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *