جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

ژاوی: فاجعه‌ای در کار نیست؛ هنوز جام‌های زیادی مانده است

پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 816927
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از حذف تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: اینکه کارشناسان و رسانه‌ها عملکرد ما را فاجعه می‌دانند بی‌رحمانه است. هنوز جام‌های دیگری در فصل جاری پیش‌رو داریم و باید تلاشمان را افزایش دهیم.
ژاوی: فاجعه‌ای در کار نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، ژاوی که تیمش با عملکردی بسیار ضعیف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد، پس از شکست سه بر صفر خانگی مقابل بایرن‌مونیخ اظهار داشت: باید از حمایت هواداران تشکر کنم. آنها استحقاق بیشتری دارند و متاسفم که نتوانستیم پاسخ لطف‌شان را در زمین بدهیم. متاسفم که در دور گروهی لیگ قهرمانان حذف شدیم اما باید با واقعیت روبه‌رو شد.

وی افزود: بایرن عالی بود و بسیار بهتر از ما بازی کرد. البته نتیجه بازی اینتر و قطعی شدن حذف‌مان روی کیفیت تیم تاثیر منفی گذاشت. در گروه دشواری قرار داشتیم و هر اتفاقی که فکرش را بکنید برای ما رخ داد. همه چیز برای ما بی رحمانه بود.

ژاوی گفت: پیام من برای همه دوست‌داران بارسا اتحاد است. فصل هنوز تمام نشده و هرچند این یک ناکامی بزرگ است ولی لالیگا، سوپرجام اسپانیا، لیگ اروپا و جام حذفی را داریم. حذف شدیم ولی در مجموع فصل بدی نداشته‌ایم و این نمی‌تواند فاجعه باشد.
https://jahannews.com/vdcauina049n6o1.k5k4.html
jahannews.com/vdcauina049n6o1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *