دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۱

ارسال داروی بیماران صعب‌العلاج به درب منزل

سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 816664
مدیرکل سازمان بیمه سلامت ایران از اجرای طرح دارورسان برای ارسال داروی بیماران صعب‌العلاج به درب منازل آنها خبر داد.
ارسال داروی بیماران صعب‌العلاج به درب منزل
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محمدمهدی ناصحی در آیین نکوداشت روز ملی بیمه سلامت در مرکز همایش‌های بیمارستان شهید رجایی اظهار کرد: در بیمه سلامت طرح‌های مهمی در حال انجام است که یکی پوشش رایگان سه دهک پایین جامعه بود که بیش از 5 میلیون و 200 هزار نفر تحت پوشش رایگان بیمه سلامت قرار گرفتند.

ناصحی گفت: امروز شاهد رونمایی از صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج خواهیم بود.

همچنین برای 13 هزار و 500 نفر از بیماران صعب‌العلاج طرح دارورسان را اجرا می‌کنیم که دارو را به درب منزل این بیماران برسانیم؛ اجرای این طرح با توزیع داروی ام‌اس در دانشگاه علوم پزشکی تهران آغاز شده است و امیدواریم به کل مناطق کشور تسری یابد.

وی افزود: نسخه الکترونیک آغازی برای پرونده الکترونیک سلامت و اجرای طرح‌هایی نظیر پزشک خانواده و نظام ارجاع است و تاکنون بیش از 100 میلیون نسخه الکترونیک صادر شده است.

وی ادامه داد: پرداختی‌ها از زمان اجرای طرح دارویار به‌روز شده است و افزایش پوشش قیمت داروها، میزان پرداختی مردم برای برخی از داروها را کاهش داده است‌؛ 27 قلم داروی پرتکرار و مختص بیماران دیابتی تحت پوشش قرار خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم داروهای رایج و پرتکرار را تحت پوشش بیمه قرار دهیم.
https://jahannews.com/vdciqqav5t1azq2.cbct.html
jahannews.com/vdciqqav5t1azq2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...