دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

طراحی نسل بعدی سانتافه چگونه است؟ +عکس

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۳
کد مطلب: 816264
نسل جدید سانتافه با طراحی مشابه خودروهای ام پی وی و رقابت با تویوتا در سال ۲۰۲۴ احتمالا با قوای فنی پلاگین هیبرید راهی بازار می‌شود.
طراحی نسل بعدی سانتافه چگونه است؟ +عکس
به گزارش جهان نيوز، همزمان با داغ شدن بحث واردات و اعلام ورود احتمالی مجدد محصولات هیوندای به خیابان های کشور، این خودروساز کره ای در حال تغییر چند محصول پر فروش خود برای سال ۲۰۲۴ است. هیوندای به عنوان بزرگترین خودروساز کره ای در حال حاضر مشغول به تست و بررسی نسل جدیدی از سانتافه است، نسلی که به نظر می رسد از نظر طراحی و شاید قوای فنی هیچ ارتباطی به سایر مدل های پیشین ای اس یو وی دو دیفرانسیل کره ای نداشته باشد. در ادامه نگاهی کوتاه به نسل جدید سانتافه در سال ۲۰۲۴ خواهیم داشت.

ام پی وی یا اس یو وی؟
به تازگی ویدیویی از گروه خودروسازی هیوندای منتشر شده که نشان می دهد این شرکت در حال حاضر اقدام به تست جاده ای سانتافه کرده است، ظاهرا این خودروساز برخلاف سایر تولیدکنندگان در زمان تست محصول جدید نظر مشتریان و مردم را برای بهبود فرآیند طراحی دریافت می کند. در حال حاضر یک رندر غیررسمی از این اس یو وی جدید کره ای در رسانه های خارجی منتشر شده که گویا ظاهر اصلی خودرو شباهت فراوانی به این طرح دارد. آنچه در این رندر توجه ها را به خود جلب کرده است بحث افزایش سایز این خودرو است، ابعاد این محصول نسبت به گذشته تغییر عدیده را تجربه کرده است، در سانتافه های فعلی آنچه که بیشتر هیوندای به آن توجه کرده است بحث اسپرت بودن در کنار آیرودینامیک بودن است. اما آنچه از این خودروساز برای سانتافه دیده می شود، حالت یک جعبه برای خودرو اس یو وی سایز بزرگ است.


هیوندای بالاخره سانتافه را آماده ورود به آفرودهای سخت و البته شاید رقابت با تویوتا پرادو کرده است، بنابراین این خودروساز کره ای از طراحی مکمل ام پی وی برای ساخت یک محصول اس یو وی استفاده کرده است
در نمای جلو خودرو شاهد چراغ های اچ-پاتیر هستیم که هیوندای سعی دارد برند خود را به صورت گرافیکی در سیستم نورپردازی محصولات خود از آن استفاده کند. ارتفاع سپر، کاپوت ساده و عضلانی، ستون های جلو با شیب کمتر، فضای بار فراوان در نمای عقب خودرو و استخوانی شدن ابعاد بدنه نشان می دهد هیوندای بالاخره سانتافه را آماده ورود به آفرودهای سخت و البته شاید رقابت با تویوتا پرادو کرده است. بنابراین هیوندای از طراحی مکمل ام پی وی برای ساخت یک محصول اس یو وی استفاده کرده است.

این خودروساز کره ای در تلاش است که برای دست یابی به استانداردهای اروپایی از فناوری پلاگین هیبرید در این خودرو استفاده کند.


نسل جدید چه زمانی عرضه می شود؟
هیوندای تاکنون اطلاعاتی از قوای فنی سانتافه نسل جدید منتشر نکرده است، به نظر می رسد این خودروساز کره ای در تلاش است که برای دست یابی به استانداردهای اروپایی از فناوری پلاگین هیبرید در این خودرو استفاده کند. اگر قوای فنی سانتافه مجهز به فناوری هیبریدی شود، باید انتظار داشت که از پیشرانه و گیربکس جدید برای این خودرو استفاده شود. از نظر طراحی نیز احتمالا این خودرو تا سال ۲۰۲۴ دستخوش تغییرات عدیده قرار گیرد که منجربه بهبود ظاهر آن شود. تاکنون از فضای داخل کابین سانتافه ۲۰۲۴ اطلاعاتی منتشر نشده است، اما باتوجه به سیاست هیوندای برای عرضه این محصول در سال ۲۰۲۴ به نظر می رسد سال آینده نیز نمی توان منتظر دریافت جزییات دقیقی از این محصول بود. زنجیره تامین جهانی اکنون با چالش تامین تراشه های الکترونیکی همراه هستند، هیوندای نیز با این موضوع چالش دارد، بنابراین به نظر می رسد سانتافه نسل جدید در اواسط سال ۲۰۲۴ راهی بازار شود.
https://jahannews.com/vdcepp8vejh8zwi.b9bj.html
jahannews.com/vdcepp8vejh8zwi.b9bj.html
مرجع : بازار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *